Új színek, takarékosabb motorok a végső modellfrissítés eredményei
Három év múlva kerül a kereskedésekbe a pöttömnyi Smart harmadik generációja, addig is a megváltozott körülményekhez igazítják az autót. A változások javarészt esztétikai jellegűek, a jövőben már nem csak szürke, de fehér Tridion vázzal is rendelhető a Smart, és a műanyag karosszériaelemeket is új színekre fényezik – még matt finisek is vannak köztük. Felár ellenében az első légterelőt, a küszöbborítást is színre fújják. A LED menetfényekért szintén fizetni kell, ahogy az új formatervvel rendelkező 15 colos felnikért. Új anyagokat használnak a műszerfalon, kontrasztosabb lett a műszeregység színsémája, és LED-es hangulatvilágítás is kérhető.
Új anyagok teszik otthonosabbá az utasteret, mindeféle kütyüvel megbirkóznak az új rádió fejegységek
Meghaladja a 100 lóerőt a Branus teljesítménye
A kor szellemének megfelelően a legújabb kommunikációs berendezéseket kapja a Smart, igaz nem szériában. A 16,5 centis képátlójú, érintőképernyős navigáció nem olcsó mulatság, de mindenféle zenelejátszóval megbirkózik és Bluetooth kihangosító is van benne. Az alap rádió is rendelkezik USB és AUX bemenettel. A Mitsubishi-eredetű egyliteres, háromhengeres motor teljesítményét feljebb srófolták, miközben csökkent a fogyasztás. A 61 és 71 lóerő teljesítményű szívó változatok 4,2-es átlagot tudnak, a 99 lóerős turbó 4,9-et fogyaszt, a Brabus 102 lóerőre erősödött. Az 54 lóerős dízel változatlanul folytatja pályafutását, igaz 3,3 literes szabványos átlaga még mindig élenjáró.