Mindent terepjárósít a Peugeot
Az új 5008 egyterű is nagyon terepjárós, ahogy szinte minden a Peugeot-nál
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egész komolyan veszik a franciák a SUV őrületet, az 5008 már nem az első a palettán, ami terepjárós külsejű generációval folytatja. Kinézetét a méretei is tükrözik, öt üléssel közel 800 liter a raktere.
Elég vad a dizájn, a 3008-ason már láthattuk, ráhúzták az 5008-ra is. Nagyon terepjárós, de az csak a látszat, összkerékhajtás nem lesz hozzá
Innen látszik, hogy inkább egyterű, mint divatautó, kívülről hatalmasnak tűnik, hosszban és szélességben is 11 centivel nagyobb elődjénél
Sportos GT Line kivitelben is elérhető lesz, legfőbb különbség, hogy az első fényszórókba jobban belóg a lökhárító kinövése
Mindenhol különálló ülései vannak, a harmadik sorban könnyen ki is kaphatók, egyenként csak 11 kilósak. A csomagtér méretei viszont hatalmasak, ötülésesként 780 liternyi helyre pakolhatunk, persze csak a harmadik üléssor kiszedésével együtt, a maximális raktér pedig közel két köbméter. A leghosszabb szállítható tárgy 3,2 méter is lehet, az opcionálisan ledönthető jobb első üléssel. Elég korrekt adatok, sajnos a motorizáltságáról ez már nem mondható el, bármennyire is tűnnek erősnek és fürgének a franciák 1.2-es turbósai, kicsit kétkedve várjuk, mire lesz képes a 130 lovas verzió az 5008-asban.
Az i-Cockpit természetesen itt is megjelenik, nincsenek hagyományos műszerek, 12,3 colos monitort látunk csak magunk előtt, középen 8 colos érintőképernyőről irányíthatjuk a multimédiás rendszert
Még a Peugeot is belekavarodik sokszor a méretekbe, ha vízzel mérik a csomagtér térfogatát, 1060 liter jön ki, a reálisabb VDA 210-es szabvány szerint, ahol dobozokkal rakják tele, valójában 780 literes a harmadik üléssor nélküli, 5 ülésesként használt kocsi raktere. Lehajtott második sorral közel két köbméteres a plafonig pakolva