Mire mehet a Cadillac Európában?

Esélylatolgatás a Cadillac európai restartjáról

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Cadillac több próbálkozás után sem tudott betörni Európába. Most viszont annyira akar, hogy akár az amerikai kínálatot is átvariálná.


A Cadillac és a tulajdonos General Motors illetékesei úgy látják, hogy van potenciál a Cadillacben. Sajtóértesülések szerint globális márkát szeretnének csinálni az amerikai luxusautó-brandből, és céljuk az európai visszatérés is. Ami már többször nem jött össze az elmúlt bő 20 évben, az most annyira fontos lett számukra, hogy a korábbi gyenge próbálkozások megismétlése helyett teljesen átszabott modellkínálattal jelentkeznének. Ez azt jelenti, hogy a magasabb európai mérce miatt akár otthon is hajlandóak lennének más autókat árulni, hogy termékeik mindenhol megfeleljenek az elvárásoknak.
Hirdetés


A Cadillacnek még most sincs megfelelő dízelmotorja, és nem is lesz, amíg ki nem fejleszt egy, az autói nívójához felérő egységet. Évente 2000 autó eladását tervezi Európában, amiben a legnagyobb gátnak az tűnik, hogy nincs rendes kereskedői hálózata. Németországban például alig öt helyen értékesíti autóit. Az egyetlen út a személyes, kiskereskedelmi értékesítés, amihez egyedi kiszolgálás is társulhatna, a relatíve kevés ügyfelet így kellő szinten el lehetne látni. A márka vezetői belátták, hogy az európai sikerhez új nevek kellenek, mert a jelenlegi elnevezések nehezen követhetőek; továbbá a jövőjük záloga, hogy zöld, vagy legalább zöldebb technikájú autókat is forgalmazzanak. Hogy mindez mikorra realizálódhat, nem szerepel egy spekulációban sem.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 10:17
    Permalink

    Előre borítékolható a bukta. Nem is tudom elképzelni, hogy ki lát ebben fantáziát. Európába dízel motor kell, pláne ebbe a kategóriába. Ezt egyféleképpen lehet megoldani gyorsan, ha vesznek valakitől. Pl. a Cgrysler 300C-ből azért sikerült eladni “néhány” darabot Európában, mert Merci dízel motor hajtotta.
    El nem tudom képzelni, hogy valaki egy ilyet vegyen A6-os, egy Merci, vagy egy 5-ös bömös helyett. De ha jól belegondolok, az is szinte kizárt, hogy egy Mazda 6 vagy akár egy Hyundai i40 helyett ezt vegye valaki.

  • 2017.10.29. at 10:17
    Permalink

    Arról nem is beszélve hogy ez a márka már volt itt Európában pár évig aztán kivonult mert nem ment az átmaszkírozott Saab 9-3 pedig ott volt diesel motor is … nos kivonulás után akkor az autóik értéke egy zacskó szotyiéra esett vissza … mi van ha megint erőlködik pár évig aztán megint kivonul … akkor ki kárpótolja a vevőket az elértéktelenedett autóikért ???

  • 2017.10.29. at 10:17
    Permalink

    Európa és Amerika két különböző világ. Mások a körülmények, a távolságok, az életviszonyok, az autóval szemben támasztott követelmények. Ami oda jó az Európában nem nyerő, és fordítva.

  • 2017.10.29. at 10:17
    Permalink

    Elég megnézni az eladási számokat a konkurenseknél és egyből kiderül Európában milyen motorral lehet ütőképes ez a kocsi …. 2.000 ccm diesel de maxx 3.000 ccm diesel … ennyi meg még talán a 2.000 ccm turbó benzin ha fogyasztásban nagyjából tudja a BMW 20i-28i motorét ” de ha jóval torkosabb az sem fog kelleni senkinek ” a többi motor itt felejtős ” van nagyjából 15-25% nyi aki a benzines 6-8 hengeres motorokat választja viszont ott annyira kékvérűség van , hogy nem fognak beleülni egy amerikai kocsiba mikor annyiért már van Német is … 100 éves múltra meg csak annyit … hogy tételezzük fel beárazzák a 2.0 T-t 20 millióra kb 21-21,5 körül lesz a BMW 528i hasonló felszereltséggel… Infiniti q70 3.5V6 hybrid meg ugyan úgy felszerelve 19 … innentől kezdve szerintem senkit nem fog érdekelni a 100 éves múlt … Mert valljuk be őszintén egy amerikai autó lényegesen rosszabb helyzetből indul Európában mint egy Japán kocsi …

  • 2017.10.29. at 10:17
    Permalink

    Hát, pedig itt a honlapon elég sűrűn írnak a kommentek közt a “4 hengeres turbók szarok, dízelek szarok 6-8 henger forevör témakörben” meg a “200 lóerő alatt nincs élet’ témakörben is.

    Biztosan tapasztalt autósok lehetnek, de annyira talán mégsem, hogy pl. a Cadillac-et itt tartsák. Talán mégis kevesen vannak? Szerencsére.

  • 2017.10.29. at 10:17
    Permalink

    Tökfej amerikaiak mikor értik már meg , hogy itt csak egy nagyon szűk réteg kíváncsi a 3.6 v6 és a 6.2 v8 motorokra …és azon a szűk rétegen belül is egy rettentően szűk réteg vásárolna csak egy ilyen amerikai fostalicskát !!! Szóval ne csodálkozzanak ha ebből is 30 darabot adnak el évente !!!! Oké van hozzá 2.0 turbó benzin motor több mint 280 le vel ” biztos takarékos motor papíron de a való életben köszi inkább nem ráadásul 6 sebességes váltóval a konkurens 8-9 sebességeseivel szemben ” de hól vannak a 2 literes és a v6 os dieselek vagy a hybridek ha már diesel nincs hozzá mert a konkurenciának az is van ????? Akkor még mindig ott van az ár kérdése , ha ugyan arra vagy esetleg csak 5% al olcsóbbra lövik be mint itt a BMW,Merci,Audi árait megint nem fog kelleni senkinek … mivel akár hogy is nézek a németek jobbak és értéktartóbbak az amerikai vacaknál … hát ez van ezért nem lesz sikeres Európában !!!!

Vélemény, hozzászólás?