Na, erre az Altimára mondjuk azt, hogy kell!

Alapvetően nem túl izgalmas egy Nissan Altima, de ez erre az egy példányra nem igaz

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Összkerékhajtási rendszerére büszke a Nissan, ezt ötvözve a gumitalpas kiegészítő-rendszerek iránt érzett különleges perverziójával: megépült a világ legmenőbb Nissan Altimája.

Félelmetes és egyben elképesztően menő, ahogy ez a Nissan Altima kinéz, Altima-te a neve


Elég nehéz azt mondani egy Nissan Altimára, hogy izgalmas, a régi modellek is csak azért lehetnek számunkra különlegesek, mert sosem forgalmazták őket Európában, ahogy egyébkánt most sem. Az elsőkerekes szedán mindig is egy kényelmes középkategóriás limuzin volt, most viszont kapott valamit, amitől azonnal rávágnánk, hogy

fogd a pénzt és fuss!

A legújabb Altima alaszkai megjelenésére való tekintettel készült egy tanulmányautó a korábbi Rouge Warrior modell nyomán, mely hatalmas gumitalpas futófelületeket kapott az American Track Truck műhelytől. Most ugyanez történt az Altimával, ami valami elképesztően különleges autót eredményezett.

18 centivel szélesebb mindegyik kerékjárat, emeltek a futóművön is, hogy beférjen alá a 38 centi széles, 75 centi magas gumi lánctalp


Hirdetés

Korábban már készült hasonló a Rouge-ból (X-trail), az Altimának viszont még brutálisabban áll az American Track Trucks kiegészítője


18 centivel szélesítették ki mindegyik kerékjáratot, 5 centit emeltek a futóművön és még három centivel emelték meg a kerékjáratok ívét. A gumi lánctalpak hossza egyenként 1220 milliméter, szélességük 38 centi, az egységek magassága pedig 75 centiméter. Az összkerékhajtás alapáras az Altimához Alaszkában, az Államokban pedig feláras, de csak a 2,5 literes 184 lóerős szívómotorhoz érhető el, az új, változó geometriájú turbóval felszerelt 251 lóerős kétlitereshez nem. A szellemesen Altima-te (ultimate) nevet viselő tanulmányautó viszont nem vásárolható meg, bár az átalakításokat vélhetően vállalná néhány műhely, a Nissannak 150 munkaórába került, mire alárakhatták az új papucsokat.

Alaszkában alapáras az összkerékhajtás az Altimához, de az lenne az igazi, ha ezeket a talpakat is megkaphatná

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2019.01.20. at 20:20
    Permalink

    Szerintem sokan örülnénk, ha újra lenne Európában rendes szedánja a Nissannak és pótolná az űrt a Primera után – csakhát az a bizonyos SUV-őrület, ugyebár… Én egy sima Altimára is azt mondanám egyből, hogy “kell!”, erre az őrült verdára meg pláne 😀

Vélemény, hozzászólás?