Szerencsére az új Micra esetében azért tollat ragadtak a formatervezők és bár a tetővonal meg úgy az autó sziluettje gyorsan elárulja, hogy az 5-öst maszkírozták át, mégis dicséretes, hogy más hangulatúra szabták. Ehhez új fényszórókat és hátsó lámpákat pingáltak a Nissan számára, amely valóban a Micra kerekded generációit idézi.
Bent már kevesebb lehetőség akadt a változtatásra, ha nagyon szigorú lennék azt mondanám, szinte semmi a kormányközép Nissan emblémáján kívül. Ugyanazok a 10,1 colos kijelzők fogadnak, ugyanúgy 326 literes a csomagtér, viszont a Micra történelme nem nyújt annyi lehetőséget a kis gegek becsempészésére. Vagy mégis? Hiszen csak 10 év a korkülönbség a két típus első generációja között.
A motorizáltságban és az akkumulátorok terén sincs meglepetés. 40 és 52 kilowattórás energiatárolók, valamint 120 és 150 lóerős villanymotorok közül lehet választani. A hatótávok is ugyanazok, mint a Renault 5-ös esetében, tehát kb. 310 és 410 km, valamint a villámtöltési adatok is egyeznek. A kisebbik akkumulátor maximum 80 kilowattal, a nagyobbik pedig 100 kilowattal tölthető. Az árakról még nem adtak ki hivatalos információt, a piaci debütálásról pedig csak annyit, hogy még idén a márkakereskedésekbe jut. Ám ahhoz, hogy labdába rúghasson a
Renault 5 mellett, nem lehet drágább 11 millió forintnál az alapverzió.