Évtizedekkel ezelőtt talán elég volt a túléléshez a londoni taxisok ellátása, ám úgy néz ki, a Volvóhoz, a Lotushoz és a Polestarhoz hasonlóan a Geely birodalomhoz tartozó
LEVC esetében a kÃnálat drámai bÅ‘vÃtésével szeretnék növelni a bevételeket.
Az elképzelés az, hogy a jelenleg még eléggé elhanyagolt elektromos furgon- és kisbusz-piacot hódÃtja meg a LEVC. Manapság elsÅ‘sorban benzines modellekbÅ‘l átépÃtett, elég korlátozott képességű modelleket kÃnálnak a gyártók, ahol az utólag beépÃtett akkumulátorcsomag általában jelentÅ‘s kompromisszumokat hordoz a használhatóság szempontjából.
A LEVC viszont eleve elektromos autók számára tervezett alapokra fejleszt: a SOA padlólemezt eleve a padlóba épÃtett akkumulátorok köré épÃtik, aminek jobb helykihasználás az eredménye. Az új platformra 4,86 és 5,95 méter közti hosszúságú, és 3-3,8 méteres tengelytávú autókat lehet épÃteni, 73, 102 vagy 120 kWh-s akkumulátorokkal, amelyekkel 360-580 km-es hatótáv érhetÅ‘ el.
A tervek szerint ötféle modell készülhet: egy kisbusz, egy luxus-egyterű, kétféle furgon, és persze egy taxi kivitel. EzekrÅ‘l egyelÅ‘re épp csak emlÃtést tettek, de valószÃnű, hogy a következÅ‘ egy-két évben több elektromos újdonság is várható a Geely brit leányvállalatától.