Nagyban tesztelik a 2017-es Honda Civicet

Most először kémfotón az új Honda Civic

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Elődjénél nagyobb, laposabb, és teljesen új stílust is kap a Honda Civic legfrissebb, tizedik generációja. Már a szériaváltozatát tesztelik.


A gyár a Genfi Autószalonra készülve megmutatta a Civic prototípust, aztán még márciusban lebukott az új autó szériaváltozata a kiszivárgott védjegyrajzokon. Most ez utóbbit nézhetjük meg tesztelés közben, ehhez igazítva erős álcázással. A lényeg persze így is látszik, a domború far és a teljesen átdolgozott sziluett is kivehető. A kifutó modellnél hosszabb és szélesebb lesz, meg laposabb is, így tágasabb utasteret és egyben dinamikusabb megjelenést is várhatunk tőle. A Civic ezzel jóval túlnőhet a piac etalonján, a Volkswagen Golfon. A Civic alapváltozata persze nem lesz annyira agresszív, mint a koncepció, sokkal inkább visszafogott, ahogy az a szabadalmi rajzokon látható volt.
Hirdetés


Érdekes, hogy az Amerikában már árult szedánhoz nagyon hasonló formát kap a kémfotókon feltűnő európai ötajtós, és jó eséllyel a tengelytávjuk is megegyezik. Biztosan lesz Tourer kombi is, és nem fogják kihagyni ebből a generációból sem a Type R gyári sportváltozatot, de ezek érkezése még odébb van. A kontinensünknek szánt alap Civic bemutatását őszre várjuk, motorjai az új 1,0 és 1,5 literes turbófeltöltéses VTEC blokkok lesznek.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 06:13
    Permalink

    A nálunk kapható 5 ajtós és a kombi is erősen megosztó forma, de mondhatjuk úgy is, hogy nagyon nem sikerült. Ehhez képest a más országokban kapható 4 ajtós szedan egész jól néz ki. Inkább azt a vonalat kellene továbbvinni formailag. Vagy ha teljesen megújítják, akkor alkothatnának valami elfogadhatót az 5 ajtósból is.

  • 2017.10.28. at 06:13
    Permalink

    nézegettem itt az eladásokat [url]http://left-lane.com/european-sales-2015-first-half-midsize-segment/[/url] igazándiból ugy nincs benne, hogy lépcsős vagy kombi, de én általában lépcsőst látok, de ez nyilván nem reprezentatív. gyorsan ránéztem hahu-n mik vannak, 900 sedan és 1400 kombi, így oszlik el a passat közösség 1-től 8ig 🙂 …és ha azt nézem, hgoy golfból 270 ezer kelt el, a passat 110 ezer ellenében, akkor valóban, jobban mennek azok a formák.
    de így, hogy nagyobb lett a civic és jobban néz ki, így lehet, hogy jó alternatíva lehetne EU-ban is. de az isten tudja…..

  • 2017.10.28. at 06:13
    Permalink

    úgy gondolom, hogy aki passát jellegű és mertű autót akar venni, az nem fogja ezt megvenni, szinte biztos (sem küllemre,sem méretre nem az a kategória). a 10 centis növekedés (sajnos) átlagos a kompaktoknál már.
    azt nem értem, hogy miért nem hozzák ide az usa civic sedan-t.

  • 2017.10.28. at 06:13
    Permalink

    Valószínűleg az Accord kifutása miatt nőtt ekkorát a Civic. A Honda így próbálta – több-kevesebb sikerrel – kárpótolni a Honda-szimpatizánsokat, akik immár Passat-méretben nem tudnak a márkától autót venni. Nagyot kell gurítani ahhoz, hogy ez sikerüljön, de a Hondát ismerve én kudarctól nem tartok.

Vélemény, hozzászólás?