Négyajtós kupéja is lesz az MG-nek!

Te is szívesen látnád Európában az MG7-est?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Zászlóshajónak szánja az MG a 7-esre keresztelt limuzinját, amelyen az Audi A7-hez és a Kia Stingerhez hasonlóan süllyed a tetővonal.

Nem először tűnik fel a 7-es szám az MG típusnevei között, hiszen a Rover 75 kicsit átmaszkírozott változatát is hívták már így a 2000-es évek vége felé. Szóval lényegében már a második generációt mutatják majd be augusztus 17-én Kínában.
Hirdetés
Néhány ízelítő fotó már napvilágot is látott az autóról, amelyekről kiderül, hogy az Audi A7-hez hasonló sziluettet kapott, hangsúlyos hátsó sárvédő domborításokkal. Elöl a LED-fényszórók karcsúbbak és agresszívabbak, mint bármi, amit eddig a márkától láttunk, a nagyméretű hűtőrács és az oldalsó légbeömlők pedig az MG Cyberster koncepcióra hasonlítanak. Hátul pedig teljes szélességben LED-csík fut végig, valamint aktív légterelő, és négy kipufogóvég vadítja a megjelenést. Állítólag az MG7 hossza 4884 mm, szélessége 1889 mm, magassága pedig 1447 mm. Tehát 85 mm-rel rövidebb, mint az Audi A7, 104 mm-rel rövidebb, mint a Mercedes-Benz CLS, és 188 mm-rel rövidebb, mint a BMW 8-as Gran Coupé. Természetesen az MG7 várhatóan jóval olcsóbb lesz ezeknél a modelleknél, ám mindez csupán találgatás, mert még nincs hivatalos adat a méretekről, ahogy a motorizáltságról sem. Csupán annyi, hogy kétliteres turbós benzinmotort kap. Ám az egyik képen ott egy árulkodó 405 VTGI felirat, ami a 254 lóerős, 405 Nm forgatónyomatékú motorra utalhat, amelyhez a ZF 9 fokozatú automatikus sebességváltója társul. Emellett a találgatások szerint 1,5 literes turbós benzinmotor is megjelenhet a palettán, illetve 2023-ban konnektoros hibridek is. Hamarosan minden kiderül!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?