Négyhengeres motorral és új névvel frissül a Mercedes-Benz GL
Kémfotó: először kapták lencsevégre a Mercedes-Benz GLS-t
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Novemberben itt a Mercedes GL-t váltó GLS. Az erős ráncfelvarrás nem csak új nevet és átalakított külsőt, hanem új motorokat is hoz.
Az igazi és kőkemény terepjáró, a G-osztály és a stuttgarti gyár első SUV-ja, az M-osztály fölé érkezett a kínálatba a Mercedes-Benz első nagy szabadidő-autója a GL. Az első generáció 2006 és 2012 között készült és elsősorban Amerikában volt sikeres. A második széria ráncfelvarrása hamarosan kész, az új autó pedig novemberben a Los Angeles-i Autószalonon fog bemutatkozni. Nevezhetjük újnak, mert a gyártó nemcsak átkereszteli az új nevezéktana szerint, hanem erősen belenyúl a külső dizájnba és a hajtásláncba is. A GL-ből GLS lesz, jövő tavasztól lesz az új formában megvehető, új motorjait a kisebb, Coupéként már tesztelt GLE-ből már ismerjük.
A motorkínálat gerincét ezután is a V6-os turbódízelmotorok adják majd. A GLS 350 d változatlanul 258 lóerős lesz, a nyomatéka is marad 620 newtonméter. Főleg az európai piacokon lesz fontos változat a nála kisebb és olcsóbb GLS 250 d. A sorozatban most először lesz elérhető négyhengeres blokk, de a 2143 köbcentis motor 204 lóereje és főleg a 480 Nm nyomatéka egy ekkora autóba sem lesz kevés. A kis motor mellett újdonság lesz még a 7G-Tronicot váltó kilencfokozatú 9G-Tronic automataváltó, ami gyorsabb kapcsolást, jobb erőkihasználását és mérséklődő fogyasztást is ígér. Az AMG csúcsváltozat az eddigi hírek szerint megtartja az 5,5 literes V8-as, duplaturbós motorját. Nála sokkal szolidabbnak ígérkezik a GLS 500 e, ami a plug-in hibrid változat lesz, 333 lóerős V6-os turbós benzinessel. Ennek a szén-dioxid kibocsátása az előzetes hírek szerint hihetetlenül kevés, csak 85 gramm lesz, és akár 30 kilométert is elmehet tisztán elektromosan.
A motorkínálat gerincét ezután is a V6-os turbódízelmotorok adják majd. A GLS 350 d változatlanul 258 lóerős lesz, a nyomatéka is marad 620 newtonméter. Főleg az európai piacokon lesz fontos változat a nála kisebb és olcsóbb GLS 250 d. A sorozatban most először lesz elérhető négyhengeres blokk, de a 2143 köbcentis motor 204 lóereje és főleg a 480 Nm nyomatéka egy ekkora autóba sem lesz kevés. A kis motor mellett újdonság lesz még a 7G-Tronicot váltó kilencfokozatú 9G-Tronic automataváltó, ami gyorsabb kapcsolást, jobb erőkihasználását és mérséklődő fogyasztást is ígér. Az AMG csúcsváltozat az eddigi hírek szerint megtartja az 5,5 literes V8-as, duplaturbós motorját. Nála sokkal szolidabbnak ígérkezik a GLS 500 e, ami a plug-in hibrid változat lesz, 333 lóerős V6-os turbós benzinessel. Ennek a szén-dioxid kibocsátása az előzetes hírek szerint hihetetlenül kevés, csak 85 gramm lesz, és akár 30 kilométert is elmehet tisztán elektromosan.
Ők meg 40 éve, de hogy jön ide a Suzuki? 🙂
[url]https://www.google.hu/search?q=vw+golf+gls+1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCEQsARqFQoTCMOHi_Lpr8gCFcFXFAodvToPdg&biw=1280&bih=887[/url]
A Suzuki már 20 éve csinál GLS-t! Ezek csak divatlomok!
Apa kezdődiiiiiiiik!