Zárt és nyitott kivitelben is elérhetÅ‘ a négykerékhajtás, a háromliteres hathengeres teljesÃtménye itt 385 lóerÅ‘, ami a legkisebb érték a 911 kÃnálatában
Egy sportkocsi birtoklása hatalmas élmény, ám a féltett kedvenc gyakran a garázsba kényszerül a fagyos hónapokra, ilyenkor viszont csak a gyönyörködésben lelheti örömét a tulajdonos. Ebben segÃthet a most bemutatott Porsche 911 Carrera 4 (kupé és kabrió kivitelben), mely talán az egyik legoptimálisabb választás, ha négyévszakos sportkocsit keresünk. A Porsche most a kÃnálatot lefelé bÅ‘vÃtette, ugyanis a Carrera 4S mellett már a belépÅ‘ teljesÃtményszinttel is választható a négykerékhajtás a Carrera 4 személyében.
A Carrera és a Carrera 4 között a kipufogó formája az egyetlen kÃvülrÅ‘l látható eltérés, elÅ‘bbibÅ‘l kerek, utóbbiból szögletes nyÃláson át távoznak a gázok
Szemfülesnek kell lennie annak, aki a lóerÅ‘k számát szeretné megtippelni a külsÅ‘ alapján, ugyanis a Carrera 4 és Carrera 4S csupán a hátsó kipufogójában tér el egymástól, a gyengébb verzió szögletes, az erÅ‘sebbik pedig ovális kivezetést kap. A Carrera 4 háromliteres hathengeres duplaturbós boxermotorja a kétkerékhajtású 911 Carrerából lehet ismerÅ‘s, a teljesÃtményük egyformán 385 lóerÅ‘, az erÅ‘ továbbÃtásában pedig a 8 fokozattal gazdálkodó duplakuplungos (PDK) váltó segÃt. Annak ellenére, hogy a leggyengébb 911-esrÅ‘l van szó, a menetteljesÃtmény nem hagy kÃvánnivalót maga után, a kupé 3,8 másodperc alatt éri el a százat, a végsebesség pedig 290 km/h, a kabrió értékei csak egy árnyalatnyival rosszabbak.
Leggyengébb modell ide vagy oda, a kabrió 4 másodper alatt van százon, a kupénak még ennyi sem kell
A Carrera 4-hez alapáron jár az állÃtható felfüggesztés, de olyan extrák is rendelhetÅ‘ek, mint a kerámia féktárcsa vagy a részlegesen önzáró hátsó differenciálmű. A tengerparton és a sÃpályán egyaránt bevethetÅ‘ négykerékhajtású 911 a többi változattal egyetemben elöl 20, hátul viszont 21 colos kerekeken gurul. Az új modellnek a németországi ára már tudható, átszámÃtva 36 millió forintot kérnek a zárt modellért, de 40 millió forintért már a tetÅ‘tÅ‘l is megszabadulhatunk.