Az első generáció fenyegető dizájnja helyett a friss 300 C inkább nyugodt, elegáns formatervű
A négyajtós limuzinként és kombiként is kapható 300 C második generációja minden bizonnyal januárban, a Detroiti Autószalonon lép majd a közönség elé. Az új széria méreteivel nemigen különbözik a szigorú megjelenésű elÅ‘dtÅ‘l, ám vonásai most harcias helyett inkább elegánsak. A változatlan arányok ellenére az összes karosszériaelem új, leginkább az orr és a far változott. A kanyarkövetÅ‘ xenon technológiát is bevetÅ‘ fényszórókban a LED-es nappali fény a márkára és a modellre utalva C-betűt formáz. Krómbetét az orron és a faron, az elsÅ‘ és a hátsó lámpák környékén, valamint a csomagtér-nyÃlás peremén is dÃszÃti a friss sorozatot. A kipufogóvég természetesen kettÅ‘s, az egyelÅ‘re csak észak-amerikai specifikációjával ismert 300 C alapmotorja a Chyrsler-Pentastar 3,6 literes, 292 lóerÅ‘s, 352 Newtonméter nyomatékú V6-os benzinese. Noha egyelÅ‘re komolyabb változatról még nincs hÃr, a géptetÅ‘ alá vélhetÅ‘en a második generációs 300 C-ben is kerül majd Hemi V8-as - vélhetÅ‘en az 5,7 literes, 360 lóerÅ‘s, 530 Newtonméteres. Az SRT8 csúcsverzió még várat magára, de vélhetÅ‘en az is jön majd. Európának szánt, dÃzelmotoros verzióról egyelÅ‘re nincs hÃr, de vélhetÅ‘en elérhetÅ‘ lesz majd az elsÅ‘ generációsban is alkalmazott, 3,0 literes, Mercedes-féle V6-os gázolajos. A vevÅ‘k továbbra is választhatnak majd a tradicionális hátsó és az automatikus összkerékhajtás között, utóbbi a korábbi verziókhoz mérten 5 százalékkal szerényebb fogyasztást Ãgér, ugyanis a hajtáslánc immár teljesen le tudja kapcsolni az elsÅ‘ kerekek hajtását.
A kivétel nélkül lágyabbra rajzolt karosszériaelemek a régi méretet hozzák. A részletek átdolgozásával a korábbinál idősebb célcsoportnak szól a 300 C
Igen, sajnos nem egyedi eset, hogy egy frissÃtés miatt veszÃt egyinéségébÅ‘l egy-egy modell.
Hát nem tudom…Nekem a régi jobban tetszik.Éppen a gengszter stÃlustól volt egyedi.Kár,hogy változtatnak rajta.