Nézd meg közelről a 18,5 millió forintos Suzukit!

Azért nem teljesen olyan a Suzuki Across, mint a Toyota RAV4

Sikerült élőben is megismerkedni az új Suzuki Across szabadidő-autóval, igaz még csak a márkakereskedés kiállítótermében.

Mindenki izgatottan kapta fel a fejét, amikor megérkezett a hír, hogy a Suzuki a Toyota típusait fogja kínálni a saját palettáján. Aztán nemrég egy kis hidegzuhanyként érkezett az információ az Across áráról; azóta azt is megtudtuk, hogy biztonságos, valamint adatait is. A RAV4 Suzuki emblémás változata érkezik ugyanis először a hazai piacra, sőt most már egy márkakereskedésben is sikerült lencsevégre kapni és körbetapogatni picit. Persze meglepetés nincs, ez tényleg a Toyota RAV4, annak is a plug-in hybrid változata – ami a Toyotánál még nem kapható – ám egy picit azért változott és nem lett rondább. Sőt, sokaknak tetszik az új arc, amit a Suzuki rajzolt a szabadidő-autóra, amely egyébként az amerikai változat, így 3,5 centivel hosszabb is azoknál a RAV4-eseknél, amiket eddig láthattunk az utcán.
Hirdetés
Szóval jól látható változás csak elöl történt, ahol teljesen új fényszórók, hűtőmaszk és lökhárító teszi egyedibbé a Suzukit. Hátul viszont csak a felirat más, itt büszkén hirdeti az autó, hogy plug-in hybrid hajtásrendszert kapott. Végül egyedi, 19 colos felniket is kap a Suzuki, amelyek ugyanolyan krómos csillogásúak, mint amilyenekkel a Toyota kínálatában is találkozhatunk. Bent sem más a helyzet, csupán a kormánykerék közepére ragasztott Suzuki emblémában különbözik a RAV4-től az autó, ami persze nem baj, hiszen az ergonómiára már abban sem lehetett panasz. Mivel a Suzukit csak csúcsfelszereltségű, GLX változatban lehet megvásárolni, ezért az utastérben mindenképp félbőr ülések fogadnak, amelyek elöl és hátul egyaránt fűthetők. A kormánykerék szintén tudja ezt a funkciót, emellett gazdag a biztonsági felszereltség is. Többek között adaptív tempomat, holttérfigyelő, aktív sávtartó, parkolóradarok és tolatókamera is szerepel a csomagban. Szóval a leendő vásárlónak igazából csak egyetlen dolgot kell kiválasztani, méghozzá az autó színét.
Hirdetés
Egyelőre menet közben még nem tudtuk kipróbálni az autót, de a lemezek alatt a 2,5 literes, 4 hengeres szívó benzinmotor és két villanymotor (elöl és hátul) párosa található. A rendszerteljesítmény 306 lóerő, a 18,1 kWh kapacitású, lítium-ion akkupakkban pedig 75 km megtételéhez elegendő energiát lehet tárolni. A töltési időkről egyelőre még nincs információ, de remélhetőleg hamarosan erről is pontos adatokat tudunk majd közölni egy alapos teszt után. Az árat viszont már tudjuk, ahogy a címből is kiderült. Ez most akciósan 18,5 millió, a listaár viszont 19 500 000 forint.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?