Harmadik generációjánál jár a C3, legutóbb 2016-ban volt váltás, úgyhogy itt volt az ideje a ráncfelvarrásnak
Három generáció alatt 750 ezer eladott példánynál jár Citroën C3, amely legutóbb 2016-ban esett át generációváltáson. Most viszont nem erről van szó, szimplán csak elérkezett az ideje egy kis ráncfelvarrásnak. A típus külsején az ilyenkor megszokott változásokat láthatunk. Ilyenek például az új LED-fényszórók, az új hűtőmaszk, az új rajzolatú 16 vagy 17 colos könnyűfém felnik, a kicsit módosított lökhárítók, illetve a hangsúlyosabb Airbumpok, tehát az autó oldalán elhelyezett védőburkolatok. Két új szín is megjelent a palettán, így már 97 különféle dizájn választható ki az autóhoz, hiszen a tető színe, vagy épp az AirBump díszbetétje is külön kiválasztható.
Új a hátsó lámpa fényeinek rajzolata is
Az utastérben az új üléseket, illetve a könyöktámaszt hozta a frissítés, ám természetesen a technika fejlesztéséről sem feledkeztek meg a tervezők, így már okostelefon tükrözést is tud az infotainment rendszer 7 colos, érintőképernyős kijelzője. Emellett más kényelmi és biztonsági extrák is megjelentek a C3-asban, így már egészen pontosan 12 különböző segéd válogatható bele. Többek között kulcs nélküli nyitás és indítás, parkolóradar elöl és hátul, visszagurulásgátló, aktív vészfék, holttérfigyelő, tolatókamera, táblafelismerő és a távolsági fényszórók automatikus kezelése is gazdagítja a C3-as technikáját.
Kényelmesebb üléseket kapott a C3
Motorfronton a 83, illetve 110 lóerős, háromhengeres, benzines PureTech hajtásláncok mellett a BlueHDi dízelmotor is választható 100 lóerővel, 5 vagy 6 fokozatú manuális sebességváltóval, valamint néhány modell esetében a hatfokozatú, automatikus váltóval. Az új C3 első példányai júniusban érkeznek meg a márkakereskedésekbe.
Nyáron már a márkakereskedésekben is megtekinthető lesz