Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Európába jön a Chevrolet Malibu: a premier színhelye mi más is lehetne, mint a szeptemberi Frankfurti Autószalon?
Az Egyesült Államokban és Kínában párhuzamosan megtartott premierek után szeptemberben végre Európában, Frankfurtban is bemutatkozik a Chevrolet új zászlóshajója, a Malibu.
Míg a Lacetti a WTCC versenyautók miatt tűnik sportosnak, a Malibu önnön jogán is lendületes jelenség
Komoly beltér, megszokott Chevy elemekkel
Az eddig az öreg kontinensen nem kínált, Opel Insignia alapú modell kétliteres, 164 lóerős négyhengeres turbódízel-, illetve 2,4 literes, 169 lóerős benzinmotorral lesz rendelhető, melyek hatfokozatú, alapáron manuális, extraként automata váltókon keresztül hajtják a Malibu első kerekeit. Az Opel testvérhez mérten szerényebb kínálattal érkező négyajtós az Orlando receptjét követve a konkurenseknél kedvezőbb alapárat, gazdag alapellátmányt ígér.
A világpremierrel egy időben már bejelentették, hogy 1,6 literes turbós benzinmotor is készül (egészen pontosan érkezik az Insigniából) a típushoz, de egyelőre még nem tudjuk, hogy ez rögtön a jövő év eleji bevezetéstől, vagy csak kis idő elteltével lesz kapható az új Chevy-hez, ahogyan teljesítményéről vagy épp fogyasztásáról sincs információnk.
Oldalnézetből, főként farával emlékeztet kicsit az előző 5-ös BMW-re az Opel Insigniával közös padlólemezre épülő, így elöl MacPherson, hátul multilink futóművön gördülő Chevrolet Malibu
Paramétereivel a Malibu már látatlanban is folytathatja a Chevrolet friss modelljeinek sikerét, ráadásul a tengerentúlon ECO néven egy hibridváltozat is elérhető, amit valószínűleg előbb-utóbb Európában is piacra dob a Chevrolet.