Megpróbálom egy picit pontosabban kifejteni a fenti gondolatmenetet: olyan népszerű márkák is megégették magukat a nagy villanyosítási tervekkel, mint például az Opel. Mivel az elektromos-tervgazdaság megkövetelte, "éltanulóként" ők is megalkották a maguk villany-kompaktjukat. Ami egyébként egészen korrekt elektromos autó, csak épp az átlagos alsó-középkategóriára áhítozó vásárló számára túl drága. Pedig még konkurenciája sem nagyon van. Ha hirtelen rá kell vágnom, akkor csak a platformtestvér Peugeot 308 jut eszembe villanykombiként, és az oroszlános márka is hasonló árban tudja csak kínálni a portékáját. Szóval kísérletnek nem rossz, viszont félő, hogy egy jó darabig nem rúghat labdába a
dízel és a phev változatok mellett. Persze arra is látszik némi esély, hogy a kispadon ücsörögve is elcsábít néhány vásárlót.