Óriás kupét dob piacra a Kia?

Dél-koreai ellenfelet kaphat az Audi A7

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az A7 mellett a Mercedes CLS és a 6-os BMW is felkötheti a gatyáját a Kia újdonságának közeledtével. Már szeptemberben jöhet a 400 lóerős GT.

Éppen a minap dicsérte valaki közvetlen környezetemben a Kia Sorentót, oly módon, hogy az szerinte majdnem annyira kiváló, mint egy Audi Q7, csak feleannyiba kerül. E vélemény valóságtartalmától függetlenül, egészen biztosan árgus szemekkel figyeli a Kia az Audi és a többi prémiumgyártó tevékenységét (is). Ezt támasztják alá az alábbi képek, amelyek állítólag az Audi A7 kaliberű kupék vetélytársaként piacra kerülő dél-koreai típust rejtik. Márpedig nem csupán légből kapott ötlet egy ilyen dél-koreai nagyvas, hanem nagyon is van realitása, hiszen a Kia jó ideje ígér egy ilyen autót. Tanulmányként már 2011-ben bemutatták a hátsókerék-hajtású GT-t, tehát éppen itt az ideje a sorozatgyártásnak.
Hirdetés
Állítólag az idei Párizsi Autószalonon hullhat le a lepel a Kia grandkupéjáról. A konszern Európában nem is forgalmazott legnagyobb típusa, a Genesis G90 alapjaira épülő hátsókerék-hajtású újdonság erőforrása is a nagy testvértől származik majd. A 3,3 literes két turbófeltöltős V6-os benzinmotortól legalább 400 lóerőt várhatunk, de jó eséllyel gyengébb változatok is színesítik majd a palettát. Kérdés, hol, hiszen mifelénk az Optima a legnagyobb Kia, és valószínűleg a GT sem az európai prémiummárkák vásárlóitól csábít el vevőket. Jó eséllyel inkább új rajongókat hoz a Kiának a GT, ott, ahol a fiatalok között is talál fizetőképes keresletet. Tehát a tengerentúli forgalmazás nem is lehet kérdéses, a párizsi bemutató viszont számunkra is biztató jel az itteni forgalmazásra.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 04:30
    Permalink

    Én ezt egy erősen Amerika-specifikus modellnek érzem. Az ottani kínálatba remekül passzol, az európaiban viszont “márkaidegennek” hatna. Itt az Optima a zászlóshajó, ott viszont ehelyett a nagyobb Cadenza kapható, és persze ott van a K900, mint S-osztály rivális. Továbbá a Forte Koup, ami az amerikai fiatalok figyelmét fokozottabban a márkára irányította. Tehát Amerikába és Kanadába kötelező a GT. Ennek ellenére ide is jöhetne, hogy Csalfa arcán megjelenjen a 🙂

    Kár ezért a GT4 Stingerért, de biztos lesz utánpótlás, amit majd sorozatgyártásba visznek. Csak győzzem kivárni:)

Vélemény, hozzászólás?