Egyelőre nem sok látszik a 208-ast ábrázoló első kémfotókon, melyeket az angol Autocar készített
A
206-oshoz mérten közel 20 centiméterrel hosszabb, 4,03 méteres karosszériával mutatkozott be a 2006-os Genfi Autószalonon a
Peugeot 207, melynek utódja, a 208 vélhetően ismét Genfben, jövő márciusban mutatkozik majd be. A bennfentesek szerint az újdonság hosszát ismét 4 méter alá apasztják, hiszen a kisautót keresők valóban kompakt, parkolóhelybarát méretet szeretnének. Állítólag a zsugorítást úgy hajtják végre, hogy az a belső tér helykínálatát nem csorbítja, de az önsúlyt mintegy 100 kilogrammal apasztja.
Apasztott tömegével és izmos turbómotorjával a GTI kategória élmezőnyébe kíván kerülni a 208-as
Noha a 208 a 207-hez mérten kisebb lesz, jellemzőit, utasterének anyagminőségét nagyautósabbnak ígérik. Az egyelőre nagyon erőteljes csomagolásban készült fotókon látható újdonság motorparkjának csúcsa az
RCZ-ben 200 lóerővel ismert 1,6-os THP 180 lóerő körüli teljesítményű variánsa lesz, de a palettán visszafele haladva utóbbi 150 lóerővel és turbó nélkül 120-szal is várható, az 1,4-esek pedig 75, 95 lóerőt tartogatnak. Dízelből 1,4 literes 70 és 1,6 literes 90, valamint 110 lóerős HDi egységek szerepelnek majd a jelenlegi információk szerint.