Összkerékben is nagy lesz az Insignia
A GKN gyártja az új Insignia összkerékhajtását, gyorsabb kanyarokat, biztosabb mozgást ígér
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Apró információkat csepegtetnek az új Opel Insigniáról, most az összkerékhajtását ismerhetjük meg közelebbről. Ugyanaz gyártja, aki a Ford Focus RS rendszerét is.
Az Insignia nem csak jól néz ki, sokat adott le súlyából is, összkerékhajtása havas körülmények között is remek tapadást fog biztosítani
Nagy várakozás övezi az új Opel Insigniát, már a kémfotók is felrobbantották az autós világot. Miután lebukott, gyorsan meg is mutatták a sokak szerint több márka jegyeit is magán hordozó, de mindenképpen látványos és sportos Insignia Grand Sportot. A szedán variáns új neve máris több értelmet kap, ha megismerjük kicsit közelebbről, ugyanis súlycsökkenése mellett fejlett összkerékhajtási rendszere is hozzásegíti a gyors és biztos kanyarvételekhez.
A GKN által fejlesztett rendszer dolgozik a Focus RS alatt is, az Insignia drift módot nem kap, helyette nyomatékvektor-szabályzást
A Ford Focus RS összkerékhajtását is fejlesztő GKN rendszere dolgozik az új Insignia alatt is. A hátsó hajtásról egy fejlett, két kuplungtárcsával dolgozó differenciálmű gondoskodik, az autó mozgásából és a kerekek állapotától, tapadásától függően irányítja a megfelelő mértékű nyomatékot. Képes akár csak az egyik hátsó kerékre küldeni, de jellemzően mindkettőt segíti majd, főleg tempós kanyarokban, vagy éppen csúszós útburkolaton.
A Twinster nevű összkerékhajtás kéttárcsás hátsó differenciálművel egészíti ki a hajtást. Képes egyszerre csak az egyik hátsó kerékhez küldeni a nyomatékot, tempós kanyarban, csúszós felületen fékezgetés helyett inkább többet küld az ívkülső kerékhez kanyarodáskor
Az új Insignia Grand Sport már tavaly év végén bemutatkozott, élőben először a Genfi Autószalonon lesz látható, valószínűleg a szintén csinos kombival együtt