Patika állapotú BMW E30-as a Reduxtól

Ízlelgesd a Redux nevét, mert csodaszép masinák jönnek tőlük

Ami a Porsche háza táján a Singer, az a BMW esetében a Redux. A brit vállalkozás régi BMW modelleket restaurál és moderniziál.

Hibátlan állapotú és modernizált E30-as BMW-ket épít a Redux

Kicsit kisebb léptékben, de ugyanazt csinálja a Redux a BMW M3 modellekkel, amit a Singer a klasszikus Porsche 911 különböző változataival. Leharcolt darabokból kifogástalan állapotú és egy picit a modernebb kor irányába elmozduló járműveket faragnak.

Egyelőre nem nőtte még ki olyan híressé magát a brit manufaktúra, mint a Singer, ám minden esélyük megvan rá, hogy idővel hasonló magasságokat érjenek el, látva a munkásságukat. Egyelőre csak az E30-as szériával foglalkoznak és kezdetben csak 30 darabot készítenek, illetve újítanak fel a már legendássá érett és rendkívül vágyott bajor kupéból.

Nagy-Britanniában készülnek a patika állapotú M3-ask, de nem csak jobbkormányos változatok

A munkát minden esetben azzal kezdik, hogy lecsupaszítják az autót és tényleg az alapoktól újítják fel. A gyári, négyhengeres, 2,3 literes, szívó benzinmotort is szétkapják, újjáépítik, ám közben 2,5 literesre fúrják fel. A főtengelyt a BMW motorsport részlegétől szerzik be, ám például a szelepek és a hajtókar egyedi. A vásárlók ráadásul választhatják azt az opciót is, hogy turbófeltöltővel izmosítják a motort. Hogy ez szentségtörés vagy zseniális húzás, azt mindenki döntse el maga, de turbófeltöltővel 387 lóerőre nő a teljesítmény és 528 Nm-re a forgatónyomaték.

2,5 literesre alakítják át a motort és akár turbófeltöltővel is felszerelik

Az erőátvitelről ötfokozatú, a manuális sebességváltó gondoskodik és természetesen az erősebb modellek esetében a nagyobb igénybevételhez való alkatrészekkel szerelik fel az autót. Ugyanígy a fékeket is a motor erejéhez méretezik, a gumiabroncsokat pedig a Michelin Pilot Super Sportra cserélik.

Hirdetés

Bukócsövet is kap az autó

Az utasteret modernizálják, a vezető előtt digitális kijelző kapott helyet. A versenyautós hangulatról pedig a kagylóülések és a Redux emblémájával díszített, háromküllős sportkormány gondoskodik, de ízléses részlet még a váltógomb is. Az átalakítás árát azonban egyelőre nem árulták el a nyilvánosságnak. Szerinted mennyibe kerülhet?

Rendkívül igényes és modernizált az utastér is

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?