Plug-in hibrid is érkezik majd a C5 Aircrossból
A Citroën is szorgosan fejleszti villanyhajtású autóit
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hálózatról tölthető hibridként is megmutatják a Párizsi Autószalonon az új Citroën C5 Aircross szabadidő-autót.
Egyelőre csak tanulmányautóként állítják ki a hálózatról is tölthető C5 Aircross hibridet
Először mutatja meg Európában élőben az új C5 Aircrosst a Citroën, ám a Kínában már bemutatott szabadidő-autóból egy hibridet is elkészítettek, bár az csak tanulmányautóként jelenik meg a márka standján. A hálózatról is tölthető változat sötétkék-fehér fényezést kapott, emellett anodizált kék színfoltok (az első lökhárítón, az Airbump elemeken és a tetőrudak alján), valamint a villamosításra utaló grafikus motívumok is díszítik.
A 19 colos antracitszürke felnik hivatottak egy kis sportosságot csempészni a dizájnba
A hibrid meghajtásról a hátsó ajtón látható felirat is árulkodik, ugyanis, ha az egyedi fényezés nélkül állítanák ki, akkor lényegében nem különbözne a sima változattól. A kék-fehér színvilág az utastérben is visszaköszön egyébként, bár nem pont fehér, inkább bézs színű bőr és szövet borítja az üléseket, illetve a műszerfalat. Ám az üléstámlák tetején, valamint a műszerfalon a kék díszbetétek is feltűnnek. A vezető előtt 12,3 colos digitális kijelző szolgáltat adatokat, míg a középkonzol tetején 8 colos, érintőképernyőről vezérelhető a multimédiás rendszer.
A külsővel harmonizál az utastér
A tanulmányautóból előreláthatóan 2020 elejére válik szériaérett járgány, ám a nyomdokain 2023-ra a modellválaszték 80 százaléka, 2025-re pedig a 100 százaléka rendelkezik majd valamilyen elektromos változattal.