Pontok mellett már assistance szolgáltatást is ad a ClubSmart
Smart kártyád van? Már nem kell veled legyen, úgy is lehet!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Okostelefonos applikációba integrált virtuális kártyával és ingyenes assistance szolgáltatással segÃti mostantól az autósokat a Shell ClubSmart programja.
Ki ne ismerné a kérdést: Smart kártyád van? A jó hÃr, hogy mostantól nem kell keressük tárcánkban a temérdek plasztiklap között a ClubSmart dombornyomott lapját, ugyanis a Shell okostelefonos (természetesen Android és iOS számára is elérhetÅ‘) alkalmazásában regisztráció után virtuális kártya is használható. Minden, a Shellnél történtÅ‘ vásárlással, valamint a Booking.com és a Rentalcars.con oldalon keresztüli vásárlással pontokat gyűjtünk, amik utána le is vásárolhatók, minden 10 Smart pont 10 forintot ér, ám az aktuális vásárlás fele fizethetÅ‘ csak pontokkal.
Talán a pontgyűjtésnél is fontosabb, hogy minden olyan aktÃv tag, aki az elmúlt 30 napban akár csak egyetlen ClubSmart pontot gyűjtött, valamint rendelkezik elektronikus, online fiókkal, magyarul regisztrált, autójának korától függetlenül élvezheti és használhatja az Allianz Assistance autósegély szolgáltatását. Legyen szó defektrÅ‘l, lemerült akkumulátorról, vagy akár nem megfelelÅ‘ üzemanyag tankolásáról, út menti lerobbanásról. Utóbbi esetén fontos, hogy autónkkal lehetÅ‘leg húzódjunk le az útról, szükség szerint helyezzük ki az elakadásjelzÅ‘ háromszöget, gyorsforgalmi úton pedig távolodjunk el az autótól, a segÃtséget a szalagkorlát mögött várjuk meg. Indulás elÅ‘tt ajánlott autónkat körbejárni, s ha rendellenességet, például leeresztett kereket látunk, akkor még a parkoló, viszonylag biztonságban lévÅ‘ autóhoz, védett helyen várakozva hÃvhatjuk a segÃtséget.