Porsche Boxster és Cayman GTS

Az eddigi legrősebb GTS változatban a kis Porschék

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Gyári képeken és videón a legerősebb Boxster és Cayman. A GTS verziók a jelenleg kapható legpotensebb utcai Porschék. A 911-esnél kisebb, kétszemélyes, farközépmotorosok visszahoznak valamit a régi Porschék hangulatából.


A GTS modellek az S verziókhoz képest 15 lóerővel tudnak többet, és 10 newtonméterrel nagyobb a nyomatékuk, mint az ugyanezzel a 3,4 literes boxer hathengeressel hajtott, de szelídebb S-eké. Minden GTS-ben széria a máshol opcionális Sport Chrono csomag, amely által a PDK dupla kulungos automataváltóval kombinálva, és a Sport Plus gombot megnyomva akár 4,6 másodperc alatt is elérheti a Cayman a 100 km/órás sebességet. A GTS-ben azonban talán pont nem ez a lényeg, hiszen azoknak a Porsche-rajongóknak jelenthet pluszt, akik csalódtak, hogy a 911 GT3 kizárólag PDK váltóval kapható, manuálissal nem.
Hirdetés


Végsebességben a Cayman GTS 285-öt, a Boxster 281-et tud a hatos kézi váltóval, a hétfokozatú PDK értékeiken csak 2 km/órát ront. Motorjuk már most is megfelel az Euro 6 mérgesgáz kibocsátási normának. A fogyasztása a nyitott és a zárt GTS-eknek is 9,0 liter százon, amin viszont épp a PDK javít, azzal csak 8,2 a vegyes érték. A Gran Turismo Sport verziók persze küllemükben is eltérnek a gyengébb modellektől. Más rajzolata van a lökhárítóknak elöl és hátul is, a fekete hátterű bi-xenon lámpákhoz széria az aktív, intelligens világítás és természetesen a felnik is 20 colosak. Belül a fekete selyemfényű betétek, az alcantara kárpit és a széria sportülések is járnak a GTS-hez. Májustól lehet megvenni, német ára a kéziváltós Boxster esetén 69 ezer, a Caymannál 73 ezer euró.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?