Ráborult a festékes polc a Nissan elektromos autójára

Mozifilmes marketingfogással népszerűsítik a Leafet

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Áprilisban a hazai mozikban is debütál az Időcsavar című film, amely a Nissan marketingeseinek is ihletet adott.


Három Leafet alakítottak át a kaliforniai székhelyű Vehicle Effects segítségével az Időcsavar premierjére készülve. Ezzel a vállalkozással egyébként már korábban is dolgozott együtt a japán márka, amikor a Star Wars nyolcadik epizódjával járó felhajtást lovagolták meg. Az utolsó jedik projekthez hasonlóan az időcsavar esetében is több autót alakítottak át, hiszen három főszereplőről mintázták a dizájnokat. Ráadásul nem csak az autók színezésével törődtek, hanem a szélvédőn és az ablakokon látható érdekes LED-fényekkel is kiegészítették az alkotásokat.
Hirdetés


Egészen pontosan a három isteni lény ruházatáról ihlette a Leafek színeit. Valószínűleg a film megnézése után fog „leesni a tantusz” teljes mértékben, amikor már láttuk ezeket a ruhákat és össze tudjuk hasonlítani a Nissanok fényezésével. Egyikük Mrs. Mejjik (Mrs. Which), aki fémes hatású öltözetben szerepel, így a Leaf alakján is krómkeret fut végig, akár egy szoknya.

Mrs. Kiő (Mrs. Who) esetében a hölgy frizurája és ékszerei is meghatározták a Leaf kinézetét a ruházata mellett. Az autó elején virágminták tűnnek fel, hátrébb pedig a szereplő szoknyájához hasonló fodros kék minta látható.

Mrs. Mijaz (Mrs. Whatsit) talán a legvidámabb megjelenésű. A vörös színű haja és fehér öltözete, üde dizájnt eredményezett a Leafen. Kíváncsian várjuk tehát, hogy milyen lesz a film, amelynek előzetesét alább láthatod!

A Nissan Leaf második generációját egyébként már mi is vezettük. Olvassátok el róla az első benyomásokat ide kattintva!

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?