Mindkét változatában rajtra késznek tűnik az Audi RS3

Az Audi legkisebb RS modelljei már alig viseltek álcát a szedán és ötajtós közös tesztje során

Ha a korábbi információk helyesek, még idén ősszel bemutatkozhat a kétféle RS3, orrukban a Győrben gyártott öthengeres TFSI motorral. A legfrissebb németországi kémfotók is ezt igazolják, az autók szinte késznek tűnnek az álca alatt.

A külcsín tekintetében mindkét változat szélesítést, sportos lökhárítókat és szoknyákat, nagyobb felniket, ovális kipufogókat, valamint hatalmas diffúzort kap a hagyományos változathoz képest. Az utastérben a szokásosra számíthatunk, sportosabb kiegészítők és úton útfélen RS logók tűnhetnek fel, mondjuk a kormányon, műszerfalon, váltógombon és/vagy a sportüléseken. Motorikusan a 2,5 literes győri öthengeresre számíthatunk, a pletykák szerint 414 lóerővel és 500 Nm nyomatékkal, de a nem hivatalos források egy 444 lóerős motorváltozatot is említenek, ami egy később érkező Performance Edition csomaggal kerülhet majd bele az autókba.
Hirdetés
De a motor magában még nem viszi sehová a kasznit, ezért csatlakozik majd hozzá a Volkswagen-csoport hétsebességes DSG váltója és a Golf R Haldex összkerékhajtása. Ha mindez igaz, akkor ennek a rendszernek hála az RS3 is képes lehet majd a hátra jutó teljesítményének akár 100%-át csak az egyik hátsó kerékhez továbbítani a jobb kanyarodás érdekében. Ami viszont látványosabb: állítólag egy erre dedikált módra állítva kizárólag hátra is hajthat majd, hogy lehessen vele driftelni. Egy biztos, az RS3 legújabb generációja is nagyon gyors és élvezetes autó lesz, akárcsak az eddigiek, részben a Magyarországon gyártott motoroknak köszönhetően.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?