A Renault még csak ennyit enged láttatni az Australból
Február óta lehet tudni, hogy a Renault gÅ‘zerÅ‘vel dolgozik a Kadjar utódján. Az év elején még nem esett szó az átnevezésrÅ‘l, ám a Mikulás mégis új nevet hozott a Renault szabadidÅ‘-autójának. Az Austral nevére több magyarázatot is talált a gyártó, egyfelÅ‘l a déli félteke vibrálására, meleg éghajlatára utal, másrészt a franciák szerint utazásra buzdÃt a név, ami egy ilyen kategóriájú autónál az egyik fÅ‘ felhasználási terület, nem mellesleg számos nyelven könnyen kiejthetÅ‘.
Az Austral a Nissan Qashqai közeli rokona, a japán szabadidő-autó már 9 millió alatt hazavihető
A franciák egyetlen hivatalos fotóval támogatták meg a bejelentést, amin a csomagtérajtó egy része látható. EbbÅ‘l már tudható, hogy itt is megjelenik az új, egyszerűsÃtett Renault embléma, a tÃpus nevét jókora betűkkel a márkajelzés alá Ãrták. A hátsó fényszórók a csomagtér közepe felé nyúlnak, még az sem kizárt, hogy összekötik Å‘ket, ahogy az mostanában divatos. A gyártó közleményébÅ‘l kiderül, hogy az Austral 4,51 méter hosszúra nyúlik, ami hozza a kategória átlagát, a műszaki rokon
Nissan Qashqai-nál kilenc centivel ad többet a Renault. A nagycsaládos támogatási körből kimarad az Austral, csak ötüléses változatban készül, ami ekkora méretnél nem igazán meglepő.
A Qashqai harmadik generációját már ki is próbálta az Autónavigátor, a tesztről itt olvashatsz
Motorváltozatokról egyelÅ‘re nem esett szó, de az új Qashqai egy jó támpont lehet, szinte biztos, hogy a Nissan hibrid hajtásai itt is megjelennek. A Renault gázolajosai viszonylag népszerűek, érdekes kérdés, hogy a mostani dÃzelellenes hangulat dacára érkezik-e dCi verzió. Aki a kifutó Kadjar helyett az új tÃpusba ülne, annak nem kell sokat várnia, már 2022 tavaszán megérkezik az Austral.
A Kadjar nem fogyott rosszul, évekig bő 100 ezer példány kelt el belőle Európában