Rengeteg álcázott Renault Austral tesztautó lepi el az utakat
A szerencsések élőben is összefuthatnak a Renault Kadjar utódjával, az Australlal
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Kétféle lágy hibrid meghajtás is kerül a Nissan Qashqai testvérmodelljébe, a Renault Australba, mely utolsó tesztelési fázisában jár.
Elsőre kissé olyan, mintha csak egy megemelt, nagyobb Mégane lenne
Az Austral is csÃklámpákat kap - lesz még olyan autó a jövÅ‘ben, amin nem ilyenek világÃtanak?
Az álca alatt felsejlik a hamarosan villanyváltozatban is rendelhetÅ‘ új Mégane stÃlusa, elsÅ‘ ránézésre valószÃnűleg marad a márkára már évek óta jellemzÅ‘, befelé kanyarodó LED-csÃk, ami fölé egyre vékonyabb és vékonyabb fÅ‘fényszórók kerülnek az újabb modelleken. Hátul sem vették vastagra a lámpákat, és bár az álca eltakarja, vélhetÅ‘en össze is érnek majd a fényszórók középen, olyan csÃkot alkotva, mint amilyen az új Mégane-on van. SÅ‘t, összességében talán túl erÅ‘sen is hasonlÃthat az Austral a Mégane-ra, ha csak az álca el nem fed még valami markáns megkülönböztetÅ‘ jegyet. A Kadjar C-oszlopánál stÃlusosan emelkedÅ‘ övvonal azonban itt is megfigyelhetÅ‘, bár más hasonlóságra nem igazán számÃtunk, elvégre még a nevük sem lesz ugyanaz, hiába utódja annak a modellnek az Austral. Azt is elárulta már a Renault, hogy kétféle, kizárólag lágy hibrid meghajtással lesz elérhetÅ‘ a közepes méretű SUV, lesz egy 1,3 literes TCe 12 V-os, illetve egy 1,2 literes TCe benzinmotor 48 V-os kiegészÃtÅ‘ aksival (utóbbi elsÅ‘ként kerül Renault-ba), a széndioxid-kibocsátás legalacsonyabb értéke a 105 g/km-t is elérheti, a csúcsteljesÃtményű egység pedig akár 200 lóerÅ‘t is szolgáltathat.