RS nincs, raliváltozat viszont jött a Fabiából
Bajnok lett a WRC 2-ben a Fabia R5, utcai kivitellel ünnepelnek
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Továbbra sem képesek kierőszakolni magukból egy újabb Fabia RS modellt, csak sportos kiadásokat kapunk. Nem mintha nem lenne elég sportos a bajnoki különkiadás.
Ez még nem az RS, csupán a Fabia R5 raliautó bajnoki címét ünneplő különkiadás, a Monte Carlo adta az alapot
Remekelnek a Skoda sportmodelljei, az Octavia RS épp annyira feszes és sportos, hogy még a hétköznapokban is bőven használható. Viszont megkergethetjük időnként, ha akarjuk, de kisebben még jobban akarnánk. Azt meg a Skoda nem akarja, továbbra sem adják meg nekünk a Fabia RS-t. A legerősebb kivitel most az 1.0 TSI hazánkban, 110 lóerővel, még a Monte Carlo kivitelhez is csak ez a legerősebb motor. Más piacokon viszont a 125 lóerős, 200 Nm nyomatékú 1.4 TSI-vel is választhatják a vásárlók, és az új különkiadás is erre a modellre épül.
A Monte Carlón túl egyedien hangolt sportkipufogót és zöld, sárga, vagy fekete felniket kaphat a fehér fényezés mellé
A WRC 2-ben szerzett bajnoki cím ünneplésére egy WRC 2 2017 champion különkiadás készült a Fabiából. Minden marad, amit a Monte Carlo is kap, a picit ültetett, keményített futóművel együtt. Elektromos ablakok, tolatókamera, fűthető ülések és adaptív tempomat is szerepel a felszereltségek között, de ami a WRC különkiadás sajátja, az az egyedien hangolt kipufogórendszer és a külső kiegészítők. A fehér fényezés mellé a 17 colos felniket kérhetjük zöldben, sárgában, vagy fényes feketében. 1300 darab készül belőle, és örülhetünk, ha a magyar piacra is jut, bár az 1,4-es motor hiányzik a hazai kínálatból, így nem biztos, hogy eljut hozzánk a WRC.
Az utoljára készített RS változat 1,4-es kettős feltöltésű TSI motorja egy igazi hulladék volt, így lehet, hogy elment a kedvük a folytatástól. 🙂
inkább a vw nem ad nekik hozzá anyagot, pl. 1.5 tfsi evo-val tökéletes lehetne. az új fabia egész jó kis gép.
Az 1,8 turbóval még jobb lenne.
hát, ha volt ibiza 1.8t-vel (meg lehet az új cupra is azzal lesz), akkor persze miért ne lehetne a fabia is….genyóság, hogy nem adják oda nekik.
de mintha valahol nagyon nagyon régen láttam volna már (vagy hallottam olyanról, aki látott már olyat) aki azt mondta, h nem vették annyira az rs fabiakat. lehet, hogy kamu, lehet, hogy nem, de annyiból furcsa, hogy az octavia elég jól ment mindig is (eladásra is, meg megkapott sokmindent)
Ha jól tudom a jelenlegi Polo GTI-ben is az 1,8-as turbó van.
nemtok reply-olni. na mind1, látok 1.4 meg 1.8 turbóval is gti-t, érdekes. a poló valahogy sosem jött be végül, pedig a recept jó lehetne, kis mókány autóba erős motor. de a szar exteriőr és aránytalanul magas ára maitt sosem aratott.