Schumi viccesen is agresszív

Schumacher ráhúzta Nicóra

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ugyan a Mercedes-Benz éles Forma-1-es autója közel sem szuperál, a stuttgarti gyártó olyan tradíciókkal rendelkezik, hogy bármikor van oka az ünneplésre - így vezethette Rosberg és Schumacher a legendás W196-os torpedót.

Amióta a Mercedes-Benz újra önállóan szerepel a Forma-1-ben, nem sok babér termett a számára. Hiába sorakoznak a csapatban olyan ászok, mint a Ferrarinál sikert sikerre halmozó Ross Brawn, a hétszeres világbajnok Michael Schumacher, vagy az ígéretes tehetség, a jövő bajnokának kikiáltott Nico Rosberg, az eredmények nagyon nem akarnak jönni.
Az elmúlt héten, a Nürburgringen rendezett Német Nagydíjon csak a keserű ízt csökkentő pirulának mondható Lewis Hamilton győzelme, hiszen a McLaren autóját továbbra is stuttgarti erőforrás hajtja, de a német pilótáknak nem sikerült dobogóra állniuk - a legjobb hazai versenyző, Sebastian Vettel negyedik lett, míg a gyári autók a 7. és 8. helyen futottak be. Egyéni rekord, és szerény vigasz, hogy az időmérőn Nico Rosberg ezen a pályán először harcolhatott a Pole-ért a Q3-ban, de az első sorokat a Red Bull, a Ferrari, valamint a McLaren autói foglalták el.
Amiért most mégis a csillagos márkáról szól ez a történet, az nem más, mint egy PR esemény, ahol Schumi és Nico lehetőséget kaptak, hogy a Nordschleifén kicsit megfuttassák a gyári múzeum két kincsét, az 1954-es és 1955-ös szezonban használt, Ezüstnyíl becenevű, W196 jelű versenyautókat. Ezeket a járgányokat anno nem kisebb ászok vezették, mint Stirling Moss, vagy éppen az argentin Juan Manuel Fangio, aki a legendás, Maseratival és ezzel a Mercedesszel eltöltött, világbajnoki címmel végződő '54-es évet követően '55-ben is diadalmaskodni tudott a W196-ossal.
A gyári rendezvényen Schumacher az áramvonalas karosszériával ellátott, míg Rosberg a hagyományos felépítménnyel rendelkező autót vezette. Az alábbi videón az előkészületek pillanatai is láthatók, felbőgnek a motorok, és narrátor nélkül is sok mindenről árulkodik Schumi arckifejezése - egyértelmű, hogy a hétszeres bajnoknak sem adatik meg ilyen élmény gyakorta. Azért megjegyeznénk, sokszor olvasni, hallani a médiában, hogy az "Öreg" a visszatérése óta agresszívabb a pályán, mint fénykorában - szinte nincs olyan futam, hogy ne viaskodna vagy keménykedne olykor autótörésig valakivel -, és lám, 3:28-nál is azzal viccelődik, hogy finoman, de ráhúzza Nicóra a felbecsülhetetlen értékű gépet... Hiába, ő mindig és mindenhol versenylázban ég, a műveletre azonban nem az utóbbi az egyetlen magyarázat, hiszen Schumi humora is kiváló.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?