Hirdetés

Segítik a sofőrt a kisebb Transitok is

Új dízelmotor és sofőrsegédek a frissített kis Transitokban

A Custom után frissültek a kisebb Transitok is, új külső és belső tartalom és új motorok érkeztek. Legfontosabb persze, hogy aki ilyennel dolgozik, annak egyszerűbb lesz a munkája.

A Transit Connect friss arca felismerhető, az egy darabból álló hűtőrács és az agresszívebb lámpák markáns megjelenést adnak az új teherautónak

A friss Transit Custom már bizonyított a nemzetközi menetpróbán, ám amiről akkor még nem beszélhettünk, de láthattuk, most az is publikus. A Custom menetpróbáján ugyanis már láthattuk a frissített kisebb modelleket, a Transit Connectet és Couriert. A kisebb modellek megjelenése mérsékelten frissült, a Connect lámpáin feltűnő a változás, valamint a hűtőmaszk is új, az új Couriert csak az igazán tapasztaltak fogják észrevenni az utcán, ám itt is érdemes a lökhárítót és a ködlámpák formáját figyelni.

Újak a beltér anyagai és néhol a formák is, de nem ez volt a legfontosabb, hanem a technikai tartalom gatyába rázása

Hirdetés

Mindkét furgon technikailag is frissült, a Customben már próbált távolságtartós tempomat és sebességlimiterrel összefont táblafelismerő is lesz az extralistájukon, de alapáron kapnak gyalogosfelismerős vészfék-asszisztenst. Bent újabb anyagokra cserélték a burkolatokat, ám a megjelenés nem sokat változott, a kormány is maradt a régi. A multimédia persze új, a Ford hangutasítással is vezérelhető, ám magyarul továbbra sem tudó SYNC 3-as rendszerét futtató 7 colos kijelző trónolhat a műszerfal tetején.

A Courier megjelenése nem változott feltűnően, de itt is újak a lámpák és az első lökhárító, a friss változatot a ködlámpák formájáról lesz egyszerű beazonosítani

Rendes ráncfelvarrás, ami a kis Transitokkal történt, így van új motor is, méghozzá kettő is a kínálatban. Bekerült az 1,0 literes EcoBoost hengerlekapcsolással, egyelőre nem tudni, milyen teljesítménnyel, valamint egy 1,5 literes EcoBlue dízel is. Utóbbi már a legfrissebb, Euro 6.2-es károsanyag kibocsátási normának is megfelel. Mindkét motorhoz alapvetően hatfokozatú kézi váltót csatolnak, felárért viszont nyolcfokozatú automatával is rendelhetőek.

Távolságtartós tempomat, adaptív sebességlimiter és alapáras gyalogosfelismerős vészfék asszisztens is van a fedélzetükön, két új motorral együtt

Hirdetés

Vélemény, hozzászólás?