Gyári formájában kicsit sem emlékeztet egy BMW-re, de jött a Duct tape...
Az autóipar egyik legrégebbi dizájnelemének számít a BMW-hűtőrács, ami mára teljesen összeforrt a márkával. A bajor modellek már a harmincas évek óta hordják az orrukon a két lyukat, ami annyira a BMW identitásává vált, hogy még az elektromos modelleken sem tudják elengedni, noha ott teljesen elvesztette légáteresztő funkcióját. A vesének is becézett nyílásokat irigyelhette meg a lengyel Skoda tulajdonosa, aki át is alakította az Octavia maszkját. Komoly beavatkozás nem történt, egy színben az autóhoz többé-kevésbé passzoló ragasztószalaggal kettéosztották a hűtőrácsot, egyben letakarva a Skoda-emblémát. A “béemvésítés” második fázisaként egy embléma is került a géptetőre, ha netán valaki nem asszociálna egyből a német prémiumra.
Egy kis ragasztószalag, és máris kész a Skodából faragott BMW. Az embléma rendkívül igényes módon háromdimenziós
Az átalakítás csak egy vicc, de mégis rámutat egy érdekességre. A BMW E36 és az első (Volkswagen korszakos) Octavia között van egy minimális hasonlóság. A hűtőrács mérete, rácsozása nagyjából passzol, amit mindkét modellen króm keret ölel körbe. A lámpák formája sem ég és föld, mindkét autón szögletesre szabták a világítótesteket, így némi ragasztószalag segítségével, ötven méter távolságból, tükörben nézve talán még össze is téveszthető a két autó fizimiskája.
Mint két tojás, csak az egyik tükör, a másik kemény