Spórol a Mercedes – nincs Super Bowl reklám

A Mercedes sajnál 10 milliót a Super Bowl reklámért

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A korábbi évekkel ellentétben, úgy látszik, nem lesz Mercedes-Benz reklámfilm a 2016-os Super Bowlra.


Ugyan még nem hivatalos az információ, de a mercedesblog.com jelentése szerint a német autómárka nem tervez reklámfilmet közvetíteni az Egyesült Államok legnagyobb sporteseménye alatt. Ahelyett, hogy 10 millió dollárt fizetnének egy 60 másodperces reklámhelyért, a Mercedes-Benz úgy döntött, hogy az új E- osztály és az SLC roadster kampányaira fókuszál. Miért ekkora hír ez? Nem volna ezzel semmi baj, ha nem a Super Bowlról beszélnénk, amit tavaly például rekordszámú, 114 millió ember nézett egyszerre. A Super Bowl az NFL amerikaifoci bajnokság döntője, ráadásul idén, a jubileumi 50. esemény lesz. Nem csoda tehát, hogy a Mini, az Acura, az Audi, a Honda, a Hyundai és a Kia is jelezte, hogy lesz reklámfilmjük a játékok alatt.
Hirdetés
A Mercedes-Benz tavalyi mese-reklámja egyébként a Mercedes-AMG GT-t hivatott bemutatni, és 3,107 százalékos érdeklődésnövekedéshez vezetett a modell iránt, ami a legnagyobb növekedés azon márkák közül, akik TV reklámokat adtak a 2015-ös Super Bowl alatt. A 2016-os döntőt várhatóan február 7-én fogják játszani a californiai Levi’s Stadionban.
A Mercedes-Benz tavalyi mese-reklámfilmje:
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?