Hét darab új Suzuki Jimny került a Duna-Ipoly Nemzeti Park flottájába. Tesztje manuális váltóval itt, automatával itt
Korábban a Suzuki Jimny népszerű volt az erdészek, vadőrök körében, a korábbi széria legutolsó példányaiból is nagyon sokat használnak még. Kérdés volt, mikor áll szolgálatba az új Jimny valamelyik társaságnál, erre viszont egészen mostanáig kellett várni. A Duna-Ipoly Nemzeti Park most hét darab új Jimny-vel bővítette flottáját, stílusosan erdész zöld színben és a fotók alapján potens terepgumikkal felszerelve, amiből a pótkerékre is jutott. A tetőre csomagtartókat is szereltek a nemzeti park erdészeinek, hogy a felszereléseket is magukkal tudják vinni.
Tetőcsomagtartóval és terepgumikkal szerelték fel őket, a pótkerékre is új gumit húztak
A kapcsolható összkerékhajtású kisautó jó szolgálatot fog tenni terepen, ahová valójában szánták. Elődjével szinte azonos hajtásrendszerét egy új 1,5-ös szívómotorral és lengéscsillapított kormányzással modernizálta a Suzuki, valamint fejlett kipörgésgátlóval, mellyel zárható differenciálművek nélkül is ügyesebben mozog terepen, mint elődje. Az új Jimny gyártáskapacitása már a forgalmazás kezdetekor is problémákba ütközött, nem tudtak eleget gyártani belőle, Európa számára pedig már nem is lehetséges a rendelés, az új szabályozások sajnos nem teszik már lehetővé a forgalmazását. A tavaly rendelt autókat viszont még átadják, így a Duna Autó is ki tudta szolgálni a Duna Ipoly Nemzeti Park igényeit.
A Jimny már nem rendelhető az EU-s szabályozások miatt, de a tavaly rendelt autókat még átadják a kereskedések
Kicsit sem visszás hogy egy kis fogyasztású, olcsó kisautót nem lehet forgalmazni, de egy tetves diesel BMW-vel semmi gond nincs. Köszönjük EU.