Száguldás szőlőtőkék és betontömbök között
Megveri-e valaki Loeb mestert? Nyilván nem
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egy olyan versennyel folytatódik a ralivébé, amelyen 2002 óta csak egyszer nem Loeb nyert. Defekt miatt.
Szinte kizárt, hogy ne a Citroën zsenije gyÅ‘zzön, hiszen 2002 óta csupán egyszer nyert más a Mosel-völgyi szÅ‘lÅ‘tÅ‘kék közti szerpentinjeirÅ‘l és a Baumholder katonai tábor betontömbjeirÅ‘l is hÃres meccsen: szegényke Loeb tavaly defekt miatt "csak" második lett akkori csapattársa, Ogier mögött... Hogy még egyszer elÅ‘ ne fordulhasson ez a blamázs, a Michelin megerÅ‘sÃtett oldalfalú, strapabÃróbb abroncsokat készÃtett. Ami inkább borÃthatja a papÃrformát, az az idÅ‘járás - esÅ‘t Ãgérnek, s vÃzen-sáron ugye bármi elÅ‘fordulhat. A rivális Ford háza táján is ebben bÃzhatnak, különben esélyük nincs elkapni a Citroënt. SÅ‘t, Solbergnek és Latvalának bölcsebb "hátrafelé", a Minire, a visszatérÅ‘ Atkinson mellett az aszfaltspecialista Sordóra, illetve hát a gyáriakon túl a többi DS3-ban csücsülÅ‘kre figyelni az ifjú titán Neville-tÅ‘l a londoni olimpián skeet lövészetben bronzérmes Nasser Al-Attiyah polihisztor úrig...
Az egyéni vb állása (élmezőny)
A konstruktőri vb állása (élmezőny)
Miként arról már beszámoltunk, nullásként ez alkalommal mutatkozik be az új Toyota Yaris raliautó, és minden bizonnyal a Német rali alatt jelentik be a Dakart követÅ‘en a WRC-ben, késÅ‘bb majd a Forma-1-ben támadó Volkswagen 2013-as felállását. A verseny 15 szelektÃv szakaszon át 368,63 gyorsasági km-bÅ‘l áll, a szervezÅ‘k 200 ezres közönséget várnak. Lesz magyar induló is, az Érdi/Táborszki egység Mitsubishi Lancer Evo IX-essel próbál szerencsét.
- Loeb, Elena (francia, monacói, Citroën DS3 WRC) 171 pont
- Hirvonen, Lehtinen (finn, Citroën DS3 WRC) 128
- Solberg, Patterson (norvég, brit, Ford Fiesta RS WRC) 104
A konstruktőri vb állása (élmezőny)
- Citroën WRT 280 pont
- Ford WRT 171
- M-Sport Ford 115