Színe kaki, gumija kínai: Passat CC tuning

Ki mondta, hogy a németeknek nincs humoruk?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hódít a matt fóliázás divatja, de rejtély, miért kell kakiba csomagolni egy ráadásul sportfutóműves és dízelmotoros Volkswagen Passat CC-t. A tajvani gumi is vicces.

Most már szimplán CC a korábban Passat CC néven árult Volkswagen-féle négyajtós kupé, a képeken látható valami még az előző, tehát Passat-szériából való. És rendelésre készült, tehát nem a FolienCenter-NRW német tuningműhely felel a hűvösen elegáns gyáriból meleg kakivá varázsolt dizájnért. De jó, legyen csoki ez a barna, ami különben fólia és matt, ahogy azt a divat diktálja.
Hirdetés
Van még fényes fekete hűtőmaszk és tükör, illetve némi króm, a felni 20 colos Bentley Mulliner. Abroncs rajta alig, de ami van, az Nankang NS-II - a különös választást kizárólag az indokolhatja, hogy a tajvani gumis cég szponzorálja a fóliás csapatot...
Bent fémpedálok és barna betétek jelentik a tuningot. Az SKN-vezérléssel megbolondított 2,0 literes TDI motor úgy 210 lóerős és több mint 400 Nm-es nyomatékú, a futómű ültetett KW - már csak egy Koppány-kipufogó kéne, hogy tökéletes legyen a mű.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 02:34
    Permalink

    Ezeket a tunninggal kapcsolatos cikkeket hanyagolnotok kellene. Több írást is olvastam már tőletek ebben a témában, és mindegyikből süt az ellenszenv, és bizony a hozzá nem értés is.

    Komolyan nem értem, miért erőltetitek…
    Vannak ezzel e témával foglalkozó spéci oldalak. Akiket érdekel ez a dolog, majd azokat olvasgatják.

    Csendben megjegyzem, hogy ennek az autónak, az ilyen minőségben történő le fóliázása igen komoly, és megbecsülendő munka.

  • 2017.10.30. at 02:34
    Permalink

    Ez a cikk egy tipikus kisvárosi hírlap autós rovatának szerkesztője tollából származhat.
    Ez az autó az igényes tuning kategóriából való. Nem mondom, hogy a legütősebb, de még nyugat-európai mércével is jónak számít. Magyarországon viszont egyértelműen az elitbe tartozna. A Nankang lehet, hogy valóban gyenge pont, de a kínai/kóreai gumik között messze a legjobb, és sok Német, Belga, Holland, Olasz tuning autókon megtalálható, főleg azért mert extrém méreteket is gyárt.

  • 2017.10.30. at 02:34
    Permalink

    Kedves Cikkíró!
    Szerintem Te egy retardált majom vagy. Attól, hogy Neked nem tetszik, attól még sok embernek igen. Általában véve hülyeség a szubjektív véleményed az emberekre vetíteni.

  • 2017.10.30. at 02:34
    Permalink

    Szerintem is rohadt jól néz ki! Hogy neki erről miért a kaki jut eszébe?
    A felni tényleg elég gázul néz ki, de a fólia szerintem nagyon szép. Ja és én inkább aranybarnát írnék. 🙂

  • 2017.10.30. at 02:34
    Permalink

    Félreértettem, azt hittem, a Koppány kipufogóhoz hasonlítod. A tuning az mindig vitatéma, mert kinek ez, kinek az tetszik. A Nankang gumit mondjuk akkor sem értem. Bár személyes tapasztalatom nincs róla, de nem sok jót hallottam róla. Úgy tudom, ezek az olcsó gumik esőben szoktak csúnyán elvérezni, nem is kicsit.

  • 2017.10.30. at 02:34
    Permalink

    Igen, a KW-val nyilván semmi baj (volt szerencsém pár KW-s versenyautót vezetni, s a legjobb bennük a futómű volt meg a slick gumi), itt csupán az autó, a csomag egészére vonatkozott a negatív kritika. És ez csak az én véleményem, lehet és tessék is vitatni.

  • 2017.10.30. at 02:34
    Permalink

    A Nankang gumi tényleg gáz, de nekem a többivel nincs bajom. Szerintem nem olyan ronda a barna szín, bár lehetett volna szebbet is találni. A KW futóművet pedig nem nevezném épp sufnituningnak, elég komoly tuningautókban is használják, ahol nem 200 lóerő, hanem annak akár többszöröse van. Mondhatnám, hogy versenysportban is használják, de ott nyilván nem azt, amit megkapunk a tuningwebáruházakban.

Vélemény, hozzászólás?