Szinte olcsó lesz az elektromos BMW i3

Kiderült, mennyibe fog kerülni az elektromos kis BMW

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egyes piacokon már beárazták a BMW első elektromos autóját, és az i3 voltaképp nem is lesz szörnyen drága.


Mint az kiderült, Németországban 34 950 eurós árral startol novemberben az i3, a BMW első - sorozatgyártású - elektromos, zéróemissziójú autója. Nagy-Britanniában októberi kezdéssel 25 680 font, az USA-ban 2014-es forgalmazási rajttal 41 350 dollár lesz az alapár. Ezek szerint ha nálunk egyáltalán kínálja majd az importőr, 10 millió forint alatti bázisárral teheti.
Hirdetés
Hogy lenne ez olcsó? Jogos a kérdés, amire a racionális válasz az, hogy sehogy, viszont egyrészt BMW-t (és manapság elektromos autót) soha nem észérvek alapján vesz az ember, másrészt a hivatalosan július 29-én (párhuzamosan Londonban, New Yorkban és Pekingben is) debütáló, később hatótávnövelő benzinmotorral is érkező i3 utastere állítólag olyan tágas lehet, mint egy 3-asé. (Aminek az alapára 8 millió forint körüli.) És még egy összevetési alap: a Nissan Leaf alapára 8,77 millió forint. A premiert követően mindenesetre alaposan bemutatjuk a modellt, azután pedig meglátjuk, hogy Magyarországon is árulják-e majd és mennyiért.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 00:53
    Permalink

    Én annyira nem vártam, egyelőre csak figyelem merre haladnak:D Ha már kompromisszum, akkor inkább egy motor érdekelne elektromosból, de azok is mocskos drágák, melóba meg haza ingázni viszont sokkal jobb lenne. Legalábbis nekem:D
    Inkább a “nagyonzöldek” miatt írtam, mert mindenki reklámfogásnak tartotta az “i” szériát. Csak az jó nekik ami keletről jön, pedig a villanyos bódék között ez még ki is néz valahogy:D

  • 2017.10.30. at 00:53
    Permalink

    Tessék, nem kellett rá sokat várnod. 🙂
    A Leaffel összehasonlítva tényleg nem tűnik drágának. A karbon váz vajon megmarad a széria változatra?

Vélemény, hozzászólás?