Hirdetés

Teljes egészében lebukott a legvadabb Megane

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén. A Megane RS 300 lóerős motort kaphat és frissítést hoz a GT-nek is.

Szabadalmi fotók kerültek ki az új Megane RS-ről, amit eddig csak álcázva láttunk, arról most digitális fotót is kaptunk

Nem telik el úgy hét, hogy ne fotóznák le az új Megane RS-t, persze álcázva. Mikor legutoljára a márka adott ki közleményt, az új vad Megane első hivatalos szereplését harangozták be, de akkor is csak álcázva mutatták meg közönség előtt az autót. Egyelőre nem tudni pontosan, mikor láthatjuk teljes fényében, a szabadalmi fotók viszont felkerültek a világhálóra, így némileg átnyálazhatjuk a formai változásokat.

Nagy lukak a lökhárítóban elöl és diffúzor a hátsóban, valamint a kipufogók középen, meg persze szélesebb, nagyobb átmérőjű felnik

Hirdetés

Frissül a Megane GT is, változnak a lökhárítók, még vadabb lesz, a lényeg viszont az új lámpák

Nagylukú lökhárítók, hátul tekintélyes diffúzorral kiegészítve és középen kivezetett kipufogóval érkezik. Vannak persze egyedi felnik és az RS logót mintázó nappali menetfények, a legérdekesebb mégis a fényszórók. Az elsők nyeles elrendezése nem változik, belső rajzolatuk viszont igen, ugyanez a hátsókra is igaz. Hoz még egy érdekességet a Megane RS, az eddigi legerősebb negyedik generációs Megane, a GT frissítését. Változnak a lökhárítók és az apróbb részletek, valamint a lámpák is olyanok lesznek, mint az RS-en, motorja viszont vélhetően marad a 205 lóerős 1,6-os turbós benzines, 7 fokozatú duplakuplungossal párosítva. A Megane RS motorja egyelőre titkos, de úgy hallani, hogy 2,0 literes turbóst kap, nagyjából 300 lóerővel. Hogy ehhez lesz-e összkerékhajtás, nem tudni, de összkerékkormányzás mindenképpen.

A motor nem változik a GT-nél, az RS 2,0 literes 300 lóerős turbósat kaphat összkerékkormányzással

Hirdetés

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 16:19
    Permalink

    A turbok nehezebbek mint a szívók a sok kapcsolódó rész végett, viszont amelyik alublokkos az lehet könnyebb is ha mindegyik turbo.
    súlynövelő vagy épp csökkentő tényező lehet a bedplate azaz a főtengely forgattyúsháza külön házat kap a henger blokktól.
    A coolerméret, a lehetséges vízhűtésű turbo, a változtatható olajpumpa az elektromos vízpumpa a szívó vegyes közvetlenbefecskendezés a hengerlekapcsolás a midkét oldali változó vezérlés főleg ha mélységben is változtatható mind súlynövelő tényező, a hengerfejbe integrált kipufogóleömlőről persze az lehet külön súly is nem is beszélve a kipufogó utókezelő részecskeszűrőről ha van éws az egr akár vízhűtött rendszereiről.
    Összehasonlítani csak is euro 6 ot euro 6 -al érdemes komplett motort segédrendszereivel mint a coolerrel kipufogóval stb stb

  • 2017.10.27. at 16:19
    Permalink

    de általában igen, nyilván van kivétel. persze valószínű én is annyit tudok a renault újabb 1.8-asáról mint te. szal én csak sztereotipikusan gondolkoztam. renault mérnökök meg tudnák mondani, hogy mi az igazság.

  • 2017.10.27. at 16:19
    Permalink

    Nem feltetlenul nehezebb, sot, sokszor elofordul, hogy konnyebb a nagyobb, azonos hengerszamu motor, ha azonos motorcsaladbol szarmazik. Mert nagyobb ccm, nem egyenlo nagyobb blokkal. (Nagyobb furat, nagyobb loket stb).

  • 2017.10.27. at 16:19
    Permalink

    Szerintem elég ha ők értik mi hány kiló miért annyi, de korábban még az új padlólemezes koncepciókról írták hogy nem a súlycsökkentésre mennek rá a renaultoknál hanem a légellenállásra.
    Vajon miért? mert akkor még a nagyszilárdságú acélok jóval drágábbak lehettek mint most és az egész paletta erre épült jó haszonnal értékesíthető FRANCIA MÁRKAÉPÍTŐ megbízhatóságra ráment tulajdonságokkal, szemben a megbízhatatlan szervízigényes lehúzós névből élő németekre pl teknokrata úttörő könnyű fosmaddzagra azaz fosvágenre.
    A rönó a többletsúlyával eddig is kikompenzálta technikai tudását a Nürburgringen a többiekhez képest.
    Most sem féltem őket, megoldják hogy topon legyenek, ha pedig nem, annak platformsúly oka lehet csak.

  • 2017.10.27. at 16:19
    Permalink

    azt hittem szebb lesz, komolyan mondom, a GT jobban néz ki (első,hátsó lökhárítóra gondolok). a hajtásra meg a súlyra leszek még kíváncsi, meg persze a lóerőre, h 1.8 v. 2.0-ból jön az a 300…ha súlyra is mennek akkor 1.8.
    de szerény véleményem szerint 2.0 lesz és fwd, 300 lóval és nem túl könnyű, ha igaz a GT 1460kg-ja…..nem értem a franciákat a golf7gti 1270 kg…kicsit faraghatnának a súlyból, szerintem az astra opc is jóval könnyebb lesz már.

Vélemény, hozzászólás?