Továbbra is a BMW uralja a luxus szegmenst

Tizenegyedik éve veretlen a BMW a luxusautók piacán

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

2005 óta küzd egymással a német trió, az Audi és a Mercedes viszont azóta sem tudott a bajorok elé lépni a luxus szegmensben.


5,2 százalékkal növelte tavaly eladásait a BMW, összesen 1,91 millió autót értékesített. Ha a Minit is hozzávesszük, akkor 6,1 százalékos a növekedés és 2,25 millió eladott autót lehet említeni. A gyártó az idei évre csökkenő eladást feltételez a kínai piacon, amely komoly kihívások elé állítja a bajorokat, ha továbbra is szeretnék megtartani vezető szerepüket.
Hirdetés

Az elektromos és hibrid piacon is jelentős számban értékesített a BMW, az i3-ból összesen 25 ezer darab kelt el. A prémiummárkák körében a Mercedes-Benz 1,87 millió autóval a második helyen végzett, míg az Audi 1,8 millióval a harmadikon. Utóbbi márka eladásait a tavaly kirobbant dízelbotrány negatívan érintette. A Mercedes idén az új E-osztály bevezetésével várhatóan komolyabban meg tudja majd szorongatni a BMW-t, sőt az sem kizárt, hogy letaszítja a trónról.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Szerintem abban egyet érthetünk, hogy 5 évig egyikkel sincs különösebb probléma. Utána, hogy melyik a megbízhatóbb az engem nem nagyon izgat, de szerintem a gyártókat se talán akkor a japánokat inkább. Én viszont a biztonság stb miatt próbálok minél újabb autót venni.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Elismerem, persze, de abban, ami szerintem az autózás lényege – a hosszú távon megbízható működés – bőven van még mit tanulniuk. A franciák, a svédek, az olaszok, az amerikaiak is élen járnak bizonyos dolgokban. A nagy tradíciók mellettük szólnak, viszont Távol-kelet meg hipergyorsasággal dolgozta le a hátrányát és került előnybe, de felzárkóznivalójuk nekik is van, főleg belső igényesség terén. Azért ezt még a vita lezárásaképp elküldöm:)

    [url]http://www.origo.hu/auto/20150105-a-nemetek-szerint-is-a-toyota-a-legmegbizhatobb-auto.html[/url]

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Van amiben ez jó van amiben az, de szerintem azért elismerhetnéd, hogy a németek nagyon sok mindent vezettek be elsőként és elég sok mindenben az élen járnak.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Örülök, hogy sikerült békésebb síkra terelni a csevegést. Látom, az álláspontok is közeledtek egymáshoz. Legyen szerencséd a német autókkal ezután is, de nyilván nem véletlen, hogy bármilyen oldalt megnézel, használtteszteket, fórumokat, népítéleteket, stb., a csapból is az folyik, hogy a távol-keleti a legjobb. Mert azt a sz*rt azokba is beleöntik, mégsem lehet rémhírekről, betegágyakról hallani.

    A távol-keletieket úgy tervezik, hogy tartósak legyenek. Ha beleülsz, elsőre nem csap meg a kiváló minőség szele a beltérben, de a lényeg az, hogy 10-15 év múlva is ugyanolyan lesz, mint újkorában – nem zörög, nyiszog, stb.
    A német ezzel szemben elsőre jobb minőséget sugall, jobb összerakottság-érzetet, aztán jobban szemügyre veszi az ember, és bizony kilóg a lóláb:

    [url]http://belsoseg.blog.hu/2011/11/17/meg_hogy_nemet_minoseg[/url]

    A fekete műanyag gombokról lekopó festék pedig viszonylag korán jelentkezik és nem szép látvány.

    Jól van, mindegy, nem akarlak meggyőzni. De azért tudd, hogy a németnél sokkal jobb autókat is gyártanak a távoli Ázsiában.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Most épp ezeket vették elő ahogy a Volkswagennél az emissziót…szerintem nem csak a német technika nem hibátlan, hanem egyiké sem. Olyan nincs, mert ami elromolhat az el is romlik egy idő után. Én elmerek menni velük bárhová, mert tudom, hogy rendesen karban van tartva és eddig ez bevált szerintem itt a titok nyitja. Amennyi hülye ember van elhanyagolják az autóikat ne csodálkozzanak ha elromlik. Minden szart beleöntenek, mert csak arra van pénz, hogy megvegyék szervizelni már nincs. Azt elismerem, hogy a japánnak ott van előnye, hogy igénytelenebb a karbantartásra, jobban bírja, ha elhanyagolják. Egy német autó is tud olyan megbízható lenni csak itt minden szart beleöntenek fittyet hányva a gyári előírásokra. Nekem ez a véleményem.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    “Itt nem csak német motorok vannak előfordul minden márkánál ez nem volt kérdés.”

    Elő, persze, de ezeknél TÖMEGESEN. Ez a lényeg. Látsz benne koreai motort? És Hondát? Mitsubishit? Suzukit?:)

    Azért azt ne akard már bemagyarázni, hogy ennek a listának semmi jelentősége sincs:) Fáj a felismerés, ugye, hogy közel sem hibátlan a német technika…

    Látom, elvakult vagy, de legalább elismered, hogy jó a Lexus. Azért légy résen a nagy márkahűség kapcsán, nehogy te is belefuss majd egy ilyen rosszul sikerült német motorba egyszer. Mert itt vannak köztünk.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Itt nem csak német motorok vannak előfordul minden márkánál ez nem volt kérdés. Mivel a németek jóval többféle motort gyártanak nagyobb is a hibalehetőség. Amekkora a motorpalettájuk ez egyáltalán nem vészes. Szerintem hagyjuk is soha nem fogunk egyet érteni neked ez tetszik nekem az, Nekem eddig csak német autóim voltak és megvoltam/vagyok velük elégedve. Lehet ezért nem értem amiket mondasz másnak lehet van baja velük nem tudom. Én az én tapasztalataim alapján ítélem meg. Ültem már japán autóban is de nekem nem tetszik az anyaghasználatuk és a sötét belterük ez van. Jó autó a Lexus is biztos nem véletlen népszerű egyes országokban, de nekem akkor is a német autók tetszenek ez van.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Hajrá, Németország, úgy látom, van még min dolgozni:)

    [url]http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/[/url]

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    “Olyan minőségi és prémium hangulatú belteret senki nem csinál mint a németek.”

    És amikor az autómentőre vársz, akkor ez vigasztal?:)))

    Ne akard rám erőltetni a gondolkodásodat – nekem a német belterek unalmasak, fantáziátlanok, ingerszegények, sterilek, konzervatívak. A beltereik minőségét nem vitatom, de akkor miért nem tudják az egész autót megcsinálni ilyen jóra?:)

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Az eladási számokra gondoltam és a presztízsre…minőség terén sehol nincsenek a fritzek.

    Inkább művelődj, és nézegesd azokat, amiket belinkeltem Neked:)

    Kezdesz agresszívvá válni, de nem akarom, hogy eldurvuljon a helyzet. Mert amúgy sok jó gondolatod van – ám most egyet sem látok:)

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Amúgy is olyan ocsmány a mostani japán autók beltere, hogy az kritikán aluli. Nézd meg az új Toyota Auris belsejét több teszten írták, hogy még jó tíz évvel ezelőtt is ciki lett volna ilyen beltérrel kijönni:)
    Olyan minőségi és prémium hangulatú belteret senki nem csinál mint a németek.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    “Szerinted egy 27 éves múltra visszatekintő márkának pikk-pakk azonnal be kéne fogni a 100 éves múlttal rendelkezőeket? Ahhoz nagyon sok idő és munka kell.”

    Ezzel a mondatoddal be is ismerted a németek előnyét ennyi… Ezért is írtam, hogy amíg oda nem érnek ahol a németek most vannak addig pofa alapállás:)

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Ezt a Totalcar-videót pedig külön ajánlom a figyelmedbe, de más Lexus-teszteket is nézz meg tőlük. Figyeld, Vályi István miket mond a Lexusról:

    [url]https://www.youtube.com/watch?v=0Y5Cg82QYmc[/url]

    De a 350 ezres ütött-kopott régi LS400-as is megdöbbentette a srácokat:

    [url]https://www.youtube.com/watch?v=uNB6a3yZmuw[/url]

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    A Lexus azért megbízhatóbb a három németnél, mert japán. Ez mindent elmond. Soha olyan szintű munkamorálja, vállalati kultúrája, minőségbiztosítása nem lesz egy európai gyártónak sem. Csak a koreaiak veszik fel velük a versenyt, sőt, talán már le is körözték őket.
    A japánok nem a vevőkön tesztelik az új műszaki megoldásokat, motorvariánsokat, stb., hanem csak akkor dobják piacra, amikor már gyermekbetegségektől mentes. Ez azonban – hangsúlyozom – csak nagy átlagban igaz. Most biztos dühíteni foglak az állításommal, de a Hyundai által nemrég alapított prémiummárka, a Genesis is sokkal jobb autó lesz megbízhatóság terén, mint bármelyik német. Ezt nyugodtan veheted készpénznek.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Menőmanónak(elnézést kérek tőle, hogy átvettem a “szót”) teljesen igaza volt veled kapcsolatban.:) A dízeles krahácsolás neked nem zavaró hang!? A kulturálatlan, zavaróan tolakodó dízelhang eléggé barátságtalan. Lexusnál ez soha nem fordulhat elő…Ahogy az a csapnivaló rozsdavédelem sem, ami a 95-2005 közötti Mercikre volt jellemző:)

    Valószínűleg a BMW-tulajoknál nem így van – én azt vettem észre, hogy a három német egymás között cserélgeti a vevőit. Aki az egyikkel megjárta, kipróbálja a másikat, stb. Akinek meg elege van mindháromból, az más nemzettől vesz prémiumot(lehet az svéd, amerikai vagy angol is).

    Szerintem ezt a listát te még nem olvashattad. Tanulmányozd, és majd azután védd a “szuper” BMW- vagy egyéb német technikát:

    [url]http://www.origo.hu/auto/20141029-a-legrosszabb-automotorok.html[/url]

    Szerinted egy 27 éves múltra visszatekintő márkának pikk-pakk azonnal be kéne fogni a 100 éves múlttal rendelkezőeket? Ahhoz nagyon sok idő és munka kell. Ahogy a TC-os Karotta mondta egyszer:

    “Presztízst nem lehet vásárolni. Azért meg kell küzdeni, hosszú évek, évtizedek kemény munkájával.”

    Arról meg nem a Lexus tehet, hogy Európában az emberek nem tudnak a dízelről leszokni. Mivel nem kínál ilyet, ezért itt hátrányban van. De Amerikában nincs, sőt.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    A komor hangulat a legkisebb probléma. Egy német prémium autóba soha nem fordulhatna elő, hogy zavaró hangok legyenek benne.

    “Volt egy felmérés a Lexus vásárlól között és kiderült, hogy aki egyszer Lexus-t vett, azoknak a 90% újra a gyártó autóját választotta.”

    Na és honnan tudod, hogy pl a BMW tulajoknál ez nem így van? Eléggé fanatikusak a BMW tulajok nem kicsit a márkahűség. Egy csomó helyen olvastam, hogy aki egyszer beült egy BMWbe mást nem is akar venni.

    Na és mennyivel megbízhatóbb? Erről nincs statisztikád? Amúgy is egy új autóval legalább 5 évig semmi probléma nincs mindegy milyen márka. Utána is ha karban van rendesen tartva nem lesz vele gond. Vannak drágább költségesebb alkatrészek amiket bizonyos kmek után mindenképp cserélni kell de ez mindegyik autónál így van.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    “Komor hangulat”:))) Ilyeneken fennakadsz? És emiatt neked már sz*r egy autó?:) Egyébként én is láttam azt az adást, “törzsnézője” vagyok a Borsi Gergő-Nagy Sanyi páros műsorának.

    Hallottál már erről?

    “Volt egy felmérés a Lexus vásárlól között és kiderült, hogy aki egyszer Lexus-t vett, azoknak a 90% újra a gyártó autóját választotta.”

    Ezt melyik “nagy” német tudja produkálni? Szerinted minden más nemzet h*lye a prémium- és luxusautógyártáshoz a németeken kívül? Na, álljon már meg a menet:)

    Ha Neked csak az embléma a fontos és a menőzés, a megbízhatóság nem, akkor a Lexus nem a te autód, ez nyilvánvaló. A Lexus-tulajdonlás a problémamentes km-ek százezreiről szól(eltekintve a nem túl jól sikerült 2.2 D-Cat motortól, amit a 2. gen. IS-ekbe szereltek).

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Háháhá éppen most néztem a 4ütemben a Lexus NX300h tesztet. Szűkös beltér komor hangulat. 90 nél már zavaró a hangja 😀 5 helyett 9 litert bezabál pedig hibrid 😀 Egyszóval van még mit tanulniuk a német prémium autóktól.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    2001-ben a BMW forradalmi külső, belsővel jelent meg . 2001-es Laxus a Mercitől lemásolt beltérrel , gyártották . itt hol van exclusive megjelenés ? Ha már a luxusról beszélünk akkor a Bmw-be ott az F1-es váltó is .Lehet nem olyan megbízható , de forradalmi volt ano a megjelenése.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Hát nem tudom semmivel sem láttam több BMW t az utak mellett mint Lexust. Amúgy meg a német prémiumokba sokkal több extrát lehet kérni beletudsz még pakolni +50% felárat azért esik nagyot az áruk de az eladásokat nézve ez nem sok embert izgat.. én meg örülök neki mert 2-3 évest megtudom venni feleannyiért 🙂

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Az, hogy a számodra mi luxus és mi nem az egy külön dolog ettől még mindenhol annak mondják miattad nem fogják ezt megváltoztatni 😀

    Nem írtam, hogy az 1 es BMW is luxus csak, hogy az prémium autó. A 7 es meg luxus mivel elég széles a modellpaletta azt is gyárt. Az, hogy náluk olyan feltételek mellett lehet megvenni hogy pl részletre attól még luxus nem azon múlik. Amúgy 0 Ft kezdővel sehol nem ülsz bele ilyenbe. Amúgy is te azt írtad az átlagemberek autója örülök, hogy szerinted ilyen gazdagok a magyarok bárki vehet bármikor egy 27 millás autót. Nem az dönti el hogy valami luxus vagy sem hogy áll e belőle luxus hotel parkolójába. A nagymenők életbe is meg filmbe is S Mercikkel mászkálnak. Csomó elnököt is azzal visznek stb még hogy nem luxus 😀 😀 max a te fejedbe nem. Merci S65 AMG coupe 70 milla az se luxus nem? 😀
    Elárulom neked hogy Dubai BMWt és Lexust vett a legtöbbet.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Az a kérdés, hogy mitől jó egy autó?
    Ha a tartósságot és a megbízhatóságot nézzük, akkor a BMW labdába sem tud rúgni a Lexus mellett.
    Ha a presztízs, vezethetőség, erő, gyorsaság, motorvariációk mennyisége, felszereltség variálhatósága számít, akkor viszont a BMW van előnyben.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    ” A 7-es BMW-ket amúgy se hinném, hogy részletre veszi bárki is. ” Személyesen ismerek olyant aki így vesz autót

    Számomra ez nem luxus autó , az A8 sem és az S osztály sem … mint írtam a luxus az még a gazdagok körében is kiváltságos dolog . Az hogy tudsz venni egy behitelezett hetes vagy bármilyen felső kategóriás limuzint még nem jelenti azt hogy gazdag lennél … pusztán az átlag feletti életszínvonalat tudod produkálni semmi több . Elég megnézni egy luxus 5 csillagos szállodát milyen autóparkkal rendelkezik sehol nincs BMW7 vagy A8 illetve S merci … hanem Bentley, Royce ,Maserati … mert ezek a luxus autók … ha az említett Német 3-asból valamelyik is az lenne akkor szerepelne a luxus szállodák vip ügyfeleiért küldött autókban … itt nem a magyar ” Luxus” hotelekről beszélek … Bár Magyarországon is van egy 5 csillagos hotel aki Bentley-t küld a vipe-s ügyfélért és nem egy ” luxus” BMW 7 szériát diesel motorral :DDDD

    Nincs semmi arra vonatkozó adat hogy a 2015 és évben mennyi 7 BMW fogyott mennyi A8 és mennyi S Merci …
    Tételezzük fel hogy elfogadom ” egyébként nem ” a BMW7 szériát igazi luxus autónak viszont az ettől lefelé lévő szériákat már nem nevezhetjük azoknak lemez felnis 1 bmw na hagyjuk már mitől lenne luxus ?

    A cikk nem arról szólt , hogy Magyarországon luxus ,hanem arról hogy az egész világon az … az egész világba beletartozik Dubai vagy a többi olajország nézzük már meg , hogy vajon ott is lusux autónak titulálják e a BMW7 szériát …

    Ez csak itt nálunk nevezhető annak , de mint mondottam én ezt nem tartom annak és nem azért mert elfogult lennék csak számomra egy tucat terméket előállító és nagy szériában gyártó cég nem nevezhető annak mert pont az egyediséget , ritkaságot öli ki a termékéből , ha nem is mindenki de a nagy többség számára elérhetővé teszi …
    Németeknél sem luxus autó … és ott bele tudsz ülni 0 euró befizetéssel … 😉

    Mondjuk nem is lehet mást várni ettől az oldaltól mint azt hogy agyonajnározza és magasztalja ezt az egyébkén gyatra minőségben gyártó céget amit BMW-nek hívnak … dehát a pénz nagy úr és valamiből kaját kell tenni az asztalra szóval valahol megérthető , hogy megvették kilóra az oldalt és tesztek vagy hírek alatt bújtatott reklámokat terjesztenek .

    Részemről ennyi a hozzászólásom több időt és energiát nem teszek ebbe … ha ti úgy gondoljátok luxus legyen az nekem ettől se több se kevesebb számomra ez nem az aztán kész …

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    De az is biztos, hogy bár jóval kevesebb Lexus-tulaj van, de ők nagy átlagban elégedettebbek is az autóikkal. A BMW már jó ideje státuszszimbólum a nagy múlt miatt, a Lexus nevével és a hibriddel még csak ismerkednek a világ nagy részén. Ott van az Infiniti, aminek még a Lexus beérése is nagyon nehéz feladat lesz. De dolgoznak rajta.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Azért ne ilyen-olyan díjak döntsék már el, hogy mi a jó autó, meg mi nem…hanem a vásárlók. 150-200 ezer km után lehet visszatérni arra, hogy mi a jó autó…
    A Lexus mindet veri megbízhatóság terén, viszont csak 27 éves múltja van, a hibridet nyomatja, és a többihez képest elég szűkös modellpalettája van – tehát több területen hátrányban van. Az USÁ-ban viszont többször volt már piacvezető, lehet, hogy jelenleg is az, az Audi meg le van maradva – a világ 2. legnagyobb autópiacán tehát nagyon más szelek fújnak, mint errefelé.
    Az Audi belső tere pedig jobban ki van dolgozva, mint a BMW-é. Tulajdonképpen helytálló, amit írt, csak olyan “megmondóemberesre” sikerült.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Csak kíváncsi lettem volna, hogy miért gondolja azt amit állít. Valószínű, hogy ez csak egy légből kapott valami, mert neki az Audi mondjuk jobban tetszik, de az nem azt jelenti, hogy jobb is. Ez a 7 es BMW lett az arany kormánykerék díjas nem az Audi meg nem is a Lexus. Több, mint 10 éve a 7 esek vezetik az eladásokat nem az Audi és nem a Lexus. Ez azért nem kis dolog szerintem.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Jaj, ez olyan kempelenes hozzászólás volt…ne emlékeztess már minket arra a flótásra, légy szíves.

    Csalfa:”1 x 1 = 1″.

    Kempelen:”Hó-hó-hó…ácsi, ácsi! Milyen feltételek teljesülése esetén? Milyen világban? És a legfontosabb…milyen számrendszerben?”:)))

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    A prémium elnevezést az aurópai piacon honosították meg, mivel a németek is érezték, ciki acélfelnivel és kurblis ablakkal luxusozni.

    Amennyiben angol nyelvű cikkből dolgozott a szerző, ott valszeg luxus (vagy belépő luxus) kategóriáról szoktak beszélni, és tény a V6 és a nálunk “full-full-full” kétn aposztrofált felszereltség a beugró, de ez amúgy igaz a legtöbb USÁban eladott autóra.

    Amúgy tény, a zászlóshajó modellekből sok minden átkerül a kisebb testvérmodellekbe is, és ha akarunk sok-sok pénzért remek és igai luxus 1es is összejöhet, de az is tény, hogy az európai piacon a legtöbb 3er 18d és 20dmotorokkal kerül értékesítésre, valahol a 30-35e EUR közötti ársíkban.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Azért 2001-ben mikor megjelent a 7-es BMW azt eléggé nagyot alakított a forradalmi maffiózós megjelenésével ,jól lenyomta vetélytársait akár a japánt is .

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Szóval szerinted attól függ, hogy valami luxus-e, hogy kapható-e részletre?:) Hát nem hinném amúgy meg egy átlag embernek az a 20% befizetése is elég nagy gondot jelentene szerintem. A 7-es BMW-ket amúgy se hinném, hogy részletre veszi bárki is. Aki nem tudja egybe kifizetni az nem fog ekkora hitelbe belemenni. Inkább vár 2-3 évet megkapja kb fele ennyiért vagy kevesebbért. Rá rak egy új rendszámot aztán kb senki nem mondja meg, hogy nem újonnan vette. Aztán spórolt egy csomót.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    7 es BMW-t kapsz már úgy is hogy 20% befizetés .. és 120ezer évre részletre vagy tartós bérletre 10% kaucióval míg egy új Royce-ba így nem ülsz bele … egyébként én erre értettem ” 1,91 millió autót értékesített. ” ebből vajon mennyi a 7 BMW és mennyi a full fapados 1es .. csak mert lehet hogy ha már itt tartunk darabszámban a S osztály vagy az A8 megelőzi a 7 BMW-t eladásokban míg összesítésben esetleg nem ha a többi modelt is belevesszük… na már most ha az 1 -3-4-5 BMW-ket nem vesszük luxusnak abba megegyezhetünk igen csak csalóka és félrevezető a cím …

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    “Számomra a luxus ott kezdődik amit egy hétköznapi ember már nem engedhet meg magának”

    Szóval szerinted egy hétköznapi ember megengedhet magának egy 27 milliós autót??? Hát te nem tudom hol élsz, de nem ebbe a világba az fix 😀

    Te igen el vagy tévedve..Nemzetközileg benne van a luxus kategóriában a 7es BMW. Az hogy te mit gondolsz meg mi van a te fejedben az kutyát se….:D

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Ühüm .. és gondolom a “luxus” 7 BMW ből adtak el ennyit és nem a lemezfelnis műanyag dísztárcsás 1 BMW-ből :DDDD .Számomra a luxus ott kezdődik amit egy hétköznapi ember már nem engedhet meg magának … de egy 7 BMW-t még simán be lehet hitelezni míg mondjuk egy Bentley-hez azért már kell kredit … ráadásul mondjuk egy tényleg luxus Royce éves fenntartási szerviz költsége annyi mint amennyiért kapsz egy BMW 1 szériát … Ezek nem luxus autók csak maximum a bérből és fizetésből élők zámára az . De lehet rajta vitázni jó példa erre az Apple telefon az sem luxus cikk bármennyire is annak hiszik az emberek a luxus cikk soha nem tömegtermék benne van a nevébe , hogy luxus ” egyedi , kivételes , nagy tömeg számára nem elérhető az ára miatt” luxus telefon pl a Vertu maga potom 3 milliós árával és nem luxus az Apple a 300.000 forintos árával … ez a különbség luxus és prémium között .

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Azon kár vitatkozni, hogy melyik a jobb, ez a három gyártó a legjobb, majdnem mindegy, hogy melyik szárnyalja éppen túl a másikat pár százalékkal. Európában egyértelműen senki más nem tud mellettük labdába rúgni. Európa egy igényes, fejlett piac, világviszonylatban a nagy számokat viszont Kína adja, (és nemsokára majd India is), valamint az USA is jelentős szereplő.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Azt nyilván te sem vitatod, hogy luxusautó az S-Merci. A világ legjobb autójaként harangozták be a németek, a tőlük megszokott “szerénységgel”:) Viszont az A-, B-Merci nyilván nem “luxusautó”. A BMW-nél is így van. Olyan hatalmas modellpalettájuk van már, hogy nyilván nem lehet S-Merci meg 7-es BMW-szintű a színvonal mindegyikben, de nem is ez a cél. Hanem hogy megtapasztald, milyen érzés egy BMW-t, Mercedest, Jaguart, stb. birtokolni. Ha valakinek csak 1-es BMW-re futja, akkor azon keresztül. Ha másnak futja 7-esre, akkor meg azon keresztül. De mindben megvannak a márkára jellemző stílusjegyek.

    BMW-tesztekből túl sok van, az tény, de most végre egy Lincoln-hír is felkerült. Haladás:)

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    A 7-es BMW az F szegmensben indul, ami nevezhető luxusautó kategóriának, Quattroport, Phantom, S-osztály stb, mind itt tanyáznak, de ez a kategória is megosztott mint a többi ettől lejjebb. Középkategória a 3-as BMW és az i40 is, csak a BMW a krémje ennek a torténak.
    F szegmensben a Rolls, a Maserati és a Bentley a krém.

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Fúúúha már luxus autó lett a BMW??? Nemááár eddig prémium volt akkor innentől kezdve ha valaki vesz egy 1 es BMW-t az már luxus kategória ??? És akkor a Bentley , Aston ,Royce ,Ferrari és hasonló társaik azok micsodák ? Hogy lehet luxus olyan valami amiből lehet venni 3 hengeres motort vagy akár dieselt és 7 milliótól indul az alapára ????? A 7es BMW re se mondanám hogy luxus kategória elvégre van belőle disel sőt nemsokára megjelenik a 730i soros 4 hengeres motorral … ne vicceljünk már :DDDDD Prémium kategóriába belefér de semmi több ….

    A luxus kategóriás BMW-k örömére gyorsan tegyetek ki még 1274637434565312321 darab BMW tesztet mert az elmúlt hetekben nem volt elég belőle …

  • 2017.10.28. at 09:16
    Permalink

    Ha a BMW eladásaihoz hozzávesszük a Minit, akkor a Mercedeséhez is hozzá lehet venni a Smartot, nem?
    Az Audi még mindig csak kullog a két rivális után az észak-amerikai piacon. Gyepálja a Lexus, úgy, ahogy azt illik, és a japán márka méltó ellenfele a másik kettőnek is.

Vélemény, hozzászólás?