Toyota Corolla terepre?

Nem kerülte el a „SUVosodás” a Toyota Corollát sem

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Már az alsó középkategóriában is egyre inkább szabadidő-autókra vágynak az emberek, a Toyota ennek a vágynak akar megfelelni a Corolla Trek modellel.

Kizárólag a Touring Sports, tehát a kombi Corolla kapja meg a SUV gúnyát, amelyhez egy kicsi emelés is jár. Egészen pontosan 20 milliméterrel nagyobb a modell szabad magassága, ám ennél feltűnőbbek a szabadidő-autós stílusjegyek. Például a fényezetlen műanyag betétek a küszöbök felett a kerékjárati íveknél, illetve a lökhárítókon. A modell sajátja még a méhsejtmintás hűtőrács, az egyedi, 17 colos, könnyűfém keréktárcsák, a sötétített hátsó üvegezés, a ködfényszórók és a full LED fényszórók.
Hirdetés
Az utastérben kéttónusú szövetkárpitok, fát utánzó díszbetétek és Trek feliratos küszöbborítások árulkodnak az autó mivoltáról. Emellett persze a gazdagabb alapfelszereltség is, amelyben megtalálható a 7 colos érintőképernyő a középkonzol tetején, valamint a Toyota Safety Sense legújabb változata is. Utóbbiban már benne van a kerékpárosokat nappal, a gyalogosokat pedig már éjszaka is felismerő, ütközést megelőző biztonsági rendszer és az automatikus megállás és elindulás funkcióval kiegészített sebességtartó is. Emellett nem hiányzik a sávkövető asszisztens, a jelzőtábla-felismerés és az intelligens távfény-vezérlés sem a listáról. Aki a Corolla Trek modell mellett dönt, az 1,2 literes, turbófeltöltéses benzinmotor, illetve az 1,8 vagy 2,0 literes hibrid hajtáslánc közül választhat.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?