Transporter 362 lóerővel

6,2 másodperc alatt van százon a Multivan

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Volkswagen Transporter T5 Multivan kisbusz változatából expresszt faragtak a német B&B szakemberei. A siegeni csapat közel 30 éve foglalkozik a wolfsburgi márka termékeinek tuningolásával, alkotásuk ezúttal sem szerény.

Akár 20 hüvelykes kerekeken is száguldhat a leggyorsabb Transporter

A B&B emberei legfrissebb munkájukban a VW T5 kétliteres TSI (benzines) turbómotorját 362 lóerősre húzták fel, a legnagyobb nyomaték 560 newtonméterre hízott. (A gyári motor 204 lóerős, nyomatékcsúcsa pedig 350 Nm.) A telefonfülke magasságú sportautó 6,2 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 kilométer/órás sebességre. Végsebessége a gyári 197 kilométer/óra helyett 2 híján 250 kilométer/óra. A DSG-váltót rajtautomatikával egészítették ki, hogy a százas sprint élménye könnyedén átélhető legyen.

A teljesítmény-növekedés forrása a turbó, a hengerfejek és a szívórendszer átalakítása, valamint egy jól hangzó sportkipufogó beszerelése volt. Nagyteljesítményű töltőlevegő-hűtőt és olajhűtőt is beépítettek.

Hirdetés

348 euróért a B&B sportrugókat tesz a T5 alá, amivel négy centivel ültetik lejjebb a karosszériát, így az autó stabilabb a nagy sebességű kanyarokban. Ezt fokozza az 1598 eurós állítható spirálrugós lengéscsillapító szett beszerelése, amelyeket 498 eurós B&B stabilizátorok egészítenek ki.

A megfelelő lassulásról speciális, 6 dugattyús nagyteljesítményű fékrendszer gondoskodik. Az exkluzív kerekeket 18-20 hüvelykes méretben kínálja a gyártó, a Multivanhez a gyárival megegyező minőségű aerodinamikai csomag is választható. A teljes átalakítás ára 24 ezer eurótól indul, az ügyfél igényei szerint természetesen még tovább vadítható a kisbusz.

Aki megelégszik kisebb izomzattal, rendelhet négy halványabb lóerőcsomagot is: a 245 lovas átalakítás 1198 euróba, a 275 lovas 2950 euróba, a 302 lóerős legalább 8 ezerbe, a 325 lóerős alsó hangon 13 ezer euróba kerül.

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 03:45
    Permalink

    Ez ám a vicc!! 13000euro a legdrágább tuning!? Végy 1 golyóscsapágyas turbót mondjuk 5-600ezerért, nagyobb coolert,(becoolerezni) rozsdamentes csöveket, csinálni kell rá 1 rozsdamentes leömlőt, el kell vinni programozni és kész is az autó töredékéért annak az árnak amit itt kérnek 325 ló ért. Valószínűsíthető hogy még jobb is lesz mint ez a humbuk 13000eurós tunying.

Vélemény, hozzászólás?