Tűz pusztította el a legújabb SLS AMG prototípust

Korlátnak ütközött, porig égett a Mercedes SLS új prototípusa

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A baleset oka valószínűleg vezetői hiba volt, az autó a Nürburgring szalagkorlátjának ütközött, majd lángra kapott, és porig égett. Személyi sérülés nem történt, az anyagi kár jelentős.


Nagy mozgások történtek mostanában a Mercedes szupersportkocsijának háza táján, pár hónappal ezelőtt GT-ként frissült a modell, Párizsban bemutatták a 120 milliós elektromos változatot, múlt héten a mindössze 5 példányos GT3 versenykiadást prezentálták, és közben az is kiderült, hogy a Nürburgringen tesztelik az autó 571 helyett 650 lóerő körüli teljesítményű Black Series változatát.
Hirdetés
Sajnos a teszteket baleset szakította meg, nem is kicsi. Egyelőre nem hozták nyilvánosságra, hogy pontosan mi történt a Zöld Pokolban, de úgy tűnik, az autó - valószínűleg vezetői hiba miatt - farrészével a szalagkorlátnak csapódott, majd kigyulladt, s majdnem teljesen le is égett, mire a tűzoltók a helyszínre értek. A tesztelést végző sofőr és utasa még időben ki tudtak szállni az égő roncsból, így nagyobb baj nem történt, de nem túl vidám az erősebb motorján kívül szélesebb, de könnyebb, számtalan kiegészítő aerodinamikai elemet viselő, kiégett szupersportkocsi látványa.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

6 thoughts on “Tűz pusztította el a legújabb SLS AMG prototípust

  • 2017.10.30. at 12:54
    Permalink

    Igen, igen. Ezek a hülye németek azt hiszik hogy annyira értenek a autógyártáshoz. Mintha csak egy mérnököt is tudnának mondani, akinek köszönhető lenne bármi is. Hol tudnak olyan neveket felhozni mint Karl Benz, vagy Nikolaus Otto? Vagy bármilyen motorsport-sikert? Sehol. A USA-ban már 1239-ben tömegszériában gyártották a 600 lóerős corvetteket. Hol voltak a németek? Sehol. Majd 2002-ben elkezdték gyártani a tajigáikat, ossz’ árulják itt jó drágán. Ez meg, hogy egy kis légy odaf*ngik a merci tankjára ossz’ pórráég, há’ mit monnyak. Mútkor néztem a kínai BYD legújabb modelljének a töréstesztjét. Rádobták a atombombát, ossz’ még csak egy karcolás se vót rajta. Ez a merdzsó meg itt porráég, haggyad má’.
    😀

  • 2017.10.30. at 12:54
    Permalink

    Egyszerűen nem értem, miért az olyan emberek írnak ide, akiknek fogalmuk sincs egy autó papírra vetésétől a tesztelésig. Ez egy PROTOTÍPUS!!!! Kíváncsi volnék, hogy itthon hány ember tehetné meg, hogy egy ilyen drága és új autót vesz, ha már ott járunk, hogy ,, ebből az ipari hulladékból nem fogok venni” mint ha, kenyeret vennék a pékségbe! Hány olyan volt már, hogy az útra már kiadott sorozatgyártásban lévő autó égett porrá magától a Mercinél??? Mert Ferrarit meg Lambót azt halottam már és azok sem Dáciák. Mint ha, más autó cégeknél nem lennének hibák, semmiben. De hát ez ma Magyarország, csak szidni és fújozgatni tudnak az emberek.

  • 2017.10.30. at 12:54
    Permalink

    Miért is vesznek az emberek, Német gyártásu autókat? Mert valószínű, hogy jók, és az eladási mutatók is magukért beszélnek! A német foci, meg nem egyenlő az autó gyártással!(Kicsit pesszimista felfogás).Az pedig hogy poríg égett, a fent említettek alapján, emberi mulasztás okozta a balesetett, és nagy valószínűséggel nem 130km/h közlekedett! Ekkora sebeségnél(elfogadott terheléses teszt sebesség) a gépjárművek nagy hőhatásnak vannak kitéve, és márkától, nemzettől függelenül kevés az a gépjármű ami nem gyulladna ki!
    Az pedig hogy a repülőgép szárnyak(mint üzemanyag tartály)tűzállósága külső mechanikus sérülés következménye ként az is kigyullad, kigyuladhat! Az SLS AMG mérnöki gárda nagy figyelmet fordít, fordított az üzemanyag tárolására, felhasználásra használat közben!(még mielőtt valaki is nem valós infókat, véleményeket tesz közzé, infomálódjon a nagyvilágban!!!)
    Üdv.: Tamás13

  • 2017.10.30. at 12:54
    Permalink

    Ez az a kép amely alapján eldöntöttem, hogy ebből az ipari hulladékból nem fogok venni!
    Trabant 600 volt az első autóm, tehát van kevés elképzelésem az autózásról 58 évesen.
    Igaz én azért taxit, buszt, kamiont is vezettem:)
    De kérdezném, ha megoldott a harci repülés szárnyban lévő sérülékeny üzemanyagtartályának a tűzállósága akkor egy ilyen drága autóban ez miért maradt el?

Vélemény, hozzászólás?