Üde tekintet és duplakuplungos váltó a 2-es BMW-ben

Frissült a BMW egyterűje, van új váltó is

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A BMW legelső fronthajtású modellje időszakos frissítéséhez ért. A szolid ráncfelvarrás a szokványos elemek mellett új váltót és multimédiát hozott.

Változtak a vesék és a lökhárítók, az öt- és a hétüléses kivitel kicsit máshogy mutat elölről is

A BMW első egyterűje egyben a márka első fronthajtású autója is. A Minivel persze bebizonyították, hogy nem kell félnünk, tudják, hogy kell elsőkerekes platformra játékos autót építeni, és az Active és Gran Tourer sem lett kevésbé sportos, mint a többi BMW. Az öt- és hétüléses verzió külsőre is beillik a márka arculatába, ám ideje volt átfésülni kicsit. Változott az orra, mindkét modellnek kicsit más a lökhárítója, a vonalak változásainak böngészését meghagynánk. Újak a LED-es fényszórók, és a hátsó LED-es lámpák rajzolata is változott, alattuk pedig akár két kipufogó is meredhet hátrafelé.

Az új LED-es fényszórók így már pont olyanok, mint a márka legtöbb modelljén

Hirdetés

6,5, vagy 8,8 colos érintőkijelzővel is kérhető a friss iDrive, van új duplakuplungos automata váltó, ami új váltókart is hozott

Bent is csöppet változtak a vonalak, ám a legfontosabb az új multimédia, amiből 6,5, vagy 8,8 colos érintőkijelzőset is választhatunk. A legfrissebb iDrive írásfelismerés mellett hangfelismeréssel is irányítható. A 2-es Active és Gran Tourer legfőbb újdonsága talán az X2-ben debütált hétfokozatú duplakuplungos automata váltó, bizonyos motorokhoz viszont még marad a 8 fokozatú Steptronic. Bármelyik is legyen az autóban, a váltókar ugyanaz, méghozzá egy új darab, ami már itt is csak egy elektromos jeladó. Innen könnyű felismerni a 225xe-t, hisz abban még egy hosszabb úton járó irányválasztó kar van. A friss 2-es egyterű márciusban érkezik az európai piacra, és a BMW bizakodva áll hozzá, mivel a facelift előttiből is eladtak 380 ezer darabot 2014 és 2017 között.

Motorkínálata nem változik, három- és négyhengeres benzinesek és négyhengeres dízelek, valamint egy konnektoros hibrid hajtáslánc érhető el hozzá

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?