Úgy gyorsul a G-Power 7-ese, mint a gyári M5
Adott egy kis jót a G-Power az M760Li-hez, hogy úgy gyorsuljon, mint az M5
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ha valahonnan számÃthattunk masszÃv tuningcsomagra a legerÅ‘sebb 7-es BMW-hez, akkor az a G-Power volt. A műhely kicsit feltornázta az erÅ‘t, aminek a vége az M5-ével egyenlÅ‘ gyorsulási idÅ‘ lett.
Feketére fényezik a külsÅ‘ kiegészÃtÅ‘ elemeket a G-Power M760Li-jén, 21 colos felniket is kap
Évtizedek óta várhatjuk a G-Power tuningcsomagjait a legújabb BMW modellekhez, ma is egészen aktÃvan részt vesznek a tuningcsomagok gyártásában. Legújabb szettjük épp a legerÅ‘sebb 7-eshez érkezett, az M760Li alapból is lehengerlÅ‘ teljesÃtményét tornázták még feljebb. A hatalmas luxuslimuzin orrában az egyes Rolls-Royce modellekbÅ‘l is ismert 6,6 literes duplaturbós V12-es motor dolgozik, mely gyárilag 610 lóerÅ‘t és 800 Nm nyomatékot teljesÃt, az új M5 érkezéséig ez volt a legerÅ‘sebb BMW, ám a G-Power M760Li-je ennél még többet tud.
700 lóerÅ‘t és 900 Nm nyomatékot teljesÃt a tuningolt V12-es, a gyári érték 610 lóerÅ‘ és 800 Nm nyomaték volt
Bűvészkedtek a kompjúterével, aminek az eredménye 700 lóerÅ‘ és 900 nm nyomaték lett. Az M760Li 3,9 másodperces gyorsulási értéke már gyárilag is lehengerlÅ‘, a tuningolt kivitel viszont 3,4 másodperc alatt megfutja a 100 km/h-t. Kiiktatták a gyári sebességlimitert is, Ãgy 250 helyett csak 310 km/h-nál tilt le. A G-Power közleménye szerint a motorvezérlÅ‘ megpiszkálásakor alaposan ügyeltek arra, hogy a biztonsági gátak megmaradjanak, vagyis a motor ne lehessen kevésbé tartós, mint gyárilag. Az apró külsÅ‘ átalakÃtások mellett 21 colos, elöl 9, hátul 10,5 col széles felniket kap elöl 255/35, hátul 295/30-as abroncsokkal. A tuningszett egyébiránt azért is érdekes, mert az M760Li gyártását kénytelen volt leállÃtani a BMW az új károsanyag-kibocsátási normák miatt. RészecskeszűrÅ‘k beépÃtésére lenne szükség, amire kevés az esély a szűkös motortér miatt, Ãgy az M760Li gyártását hivatalosan egyelÅ‘re csak szüneteltetik, de megvan az esélye, hogy már nem készül több, Ãgy a G-Power ügyfélköre ezzel meglehetÅ‘sen szűk marad.
3,9 helyett 3,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, 250 helyett pedig 310 km/h a végsebessége