Erősebb és takarékosabb dízelmotort kap a Kuga az új modellévre
Hivatalosan csak augusztusban van a modellév-váltás, a Ford azonban nem akart addig várni a Kuga megújult dízelmotorjának bejelentésével. A kétliteres blokk változatlan, de a hengerfejet és a motorvezérlést is átalakították az Euro 5-ös előírások miatt. Az eredmény 140 (korábban 136) lóerős teljesítmény és hat százalékos fogyasztáscsökkenés. Új a kínálatban ugyanennek a motornak a 163 lóerős változata, amely a szabványos mérési ciklus szerint nem igényel több üzemanyagot, mint az alapkivitel. Újdonság még, hogy a dízelmotorhoz dupla kuplungos PowerShift váltó is rendelhető, de csak akkor, ha összkerékhajtás is van a fedélzeten. A 2,5 literes, 200 lóerős öthengeres turbómotor nem változott, de ennek a napjai is meg vannak számlálva, záros határidőn belül váltja majd a kétliteres, négyhengeres Ecoboost 204 lóerős teljesítménnyel.