Új Polestar Performance csomagok érkeznek

Még több Volvo modellhez kínál a Polestar vadítást

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kívül-belül megújulhat Volvo modellünk a Polestar csomagokkal. A svédek tudják, hogy kell a versenyautóik fejlesztéseit utcára vinni.


Tovább bővül a Polestar Performance Parts alkatrészek kínálata. A új nagyteljesítményű kiegészítők elsőként a Volvo S60, V60, V40 és XC60 modellekhez lesznek elérhetőek. A kínálat tartalma: futómű-alkatrészek, keréktárcsák és gumiabroncsok, szívó- és kipufogórendszerek, valamint külső és belső kiegészítő elemek, amelyek komplett csomagként, vagy külön-külön is megvásárolhatók és beépíthetők lesznek. Persze együtt az igaziak, főleg ha a Polestar teljesítmény-optimalizációt is hozzárendeljük.
A svéd tuningcsapat a „Teljesítményre tervezve” filozófia szerint, a Volvo mérnökeivel fejleszti alkatrészeit - a minőség érdekében - és a Cyan Racing versenyzőivel teszteli, hogy igazán sportos legyen. A csomag beépítése természetesen nem piszkálja a gyári garanciát sem. A későbbiekben további Volvo modellekhez ígérnek Polestar csomagot.
Hirdetés
A Polestar Performance Parts termékkínálata megtekinthető a http://parts.polestar.com címen.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Talált süllyedt. 🙂 A 156os és a 147-es sok közös elemet tartalmazott, ami volt amiben előny volt volt amiben nem.

    A használtan vett 147-esünknél kellett volna valamit cserélni a hátsó futóművénél (a műszakin szóltak miatta). A szerelőt is meglepte a cserealkatrész ára (1000 EUR körül a felújíás, nem márkaszervízben)… Végül nem cseréltettük ki mert nagyon kevés km került bele.

    Amúgy az E46 BMW is hasonló erényekkel és problémákkal küzdött.

    Amíg nem jártam otthon nem értettem hogy miért nem csinál mindenki hasonló konstrukciót. remek közvetlen kormányzás, precíz irányíthatóság és valódi visszajelés a kormányon.

    Aztán amikor pontosan értesültem a kezemen minden demszky-aknáról (és hogy mekkora pofonokat kap a futómű), akkor megértettem, hogy az ilyen futómű/kormánmyzás kombó nem mindenhol optimális 🙂

    Valszeg a Hodna is ezért egyszerűsített…

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    A Guiliában nem látok semmi 3ert, de alapjában véve Alfát se sokat (ha muszáj, akkor a Jag XE ugrik be picit). Az új Guilia eredeti de olasz mértékkel nézve nem túl jól sikerült formaterv. A 159 sokkal ütősebb volt, ráadásul hű volt a márka hagyományaihoz.

    A Ronda még a Fiatos időkből eredt, de be is perelte be a Fiat a spanyol kormányt érte.

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Lemaradt a vege, gondolom 156-ot akartal irni. En arra gondoltam hogy a kimagaslo futomu, megbizhatosag, sportos motorok, legendava, akarcsak varosi legendava is tehettek a Hondat, amit igy sokan megkivantak es meg az ara sem olyan borsos mint az Alfa. Igy leirva ugyan az a futomutipus van alattuk, de 147et nem csinaltak a 90-es evekben. Nemtudom mit ertesz draga n javithato alatt. Tobb benne a forgopont es csatlakozo tehat biztos dragabb, de bleolvastam a nepiteletbe es a 174-es futomuvere joparan panaszkodnak hogy dragan javithato es kell is gyakran. Pedig a japan auto vasarlokat szoktak riogatni a draga alkatresz arakkal. Egy futomunek pedig nem szabad gyakran szetesnie, mert ott valami gyari gubanc lehet.

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    A Civic amit vezettem (i. UFO) korrekt futóművel bírt, de szerintem nem volt jobb mint a 147. Speciel ezt a Civicet úgy vettem át hogy 147-essel mentem érte, és (talán a közvetlen és precíz kormányzás miatt is), de nem nagyon találkoztam olyan autóval aminek élvezetesebb volt a vezetése. a legtöbb autót csendesebb futóművel bírt, de nem pl adott visszajelzést.

    A 147-esnek futóműve elég kidolgozott, a 156-osét kapta meg, (Elöl független felfüggesztés kettős keresztlengőkarokkal, hátul független keresztlengőkarok) . Cserébe drágán javítható.

    A 147 sportossága azért volt kiemelkedő, mert nem egy alsóközepes tömegmodellből fejlesztették, hanem a

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Nem akarok beleszolni az eszmefuttatasba, de…
    “Szerintem valamit tegyünk tisztába. Az Alfa remek kifinomult futóművekkel erős és dinamikus motorokkal, precíz közvetlen kormányzással valóban sportos modelleket készített. Ehhez jött a dicső múlt, a régi Giulia GTV-ket máig szívesen látják a korabeli 911-esek között is. ” -az elso 2 mondat igaz az atlag Hondakra is.A GTV gyujtok autoja, mas teszta. Persze az erost lehet definialni ebben az esetben. Viszont a Honda Civic-ek alatt elol kettos, hatul tobb-lengokaros futomu volt, reges reg ota. Lehet ezert is szerettek az Emberek a Hondat es ez csinalt nekik hirnevet. Ilyenek ma nincsenek, mar lassan a Hondanal sem. Mindenki Mac-Pherson-t hasznal, a kettos keresztlengokar ma mar csak a sporkocsiknak dukal. Mondom ezt ugy hogy fogalmam sics arrol milyen futomu volt egy Regi ALfa alatt mondjuk a 90-es evekben. Viszont manapsag regi Alfat latni nemigazan lehet. Te tudod milyen futomu volt az Alfak alatt?

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Hát, a Balaton a mi tengerünk:)

    “…annyira remek hogy a konkurensek ezeket másolták a 60-as években (pl a BMW 1962-es 3200-assal és 1965ös 2000-essel).”

    Ez még nekem is új. Milyen nagyot fordult a világ azóta…a Giuliában van egy adag BMW 3-er, ez tisztán látszik.

    A Seat akkoriban valóban hasonló volt a Polski Fiathoz, csak több Fiat modellt vettek át, mint a lengyelek, és bizonyos modelleket módosított változatban is kihoztak. Pl. a Seat Terra megvan? Puttonyos Marbella. A Pandából nem volt ilyen, csak egy fekete műanyag toldatot kapott, az lett a Panda Van.
    Ami érdekes, hogy a Fiat Ritmo és a Seat Ronda voltak a rokonok, szinte ugyanúgy is néztek ki, viszont a Fiat Regata(=Ritmo szedán) megfelelője a Seat-nál a Malaga(=Ibiza szedán) volt. Azért a spanyolok megkavarták egy kissé a paklit:)

    “A Leon egy dinamikusabb ruhába öltöztett Golf V volt.”

    Így van, én is erre akartam kilyukadni. Más célcsoportnak szánták őket. És ez a bajom mostanság – a mostani Leon és a Golf VII célcsoportja szerintem egybeesik(a többi modelljüknél szintén), egyben megkérdőjelezve a Seat létjogosultságát is a konszernen belül. Ha lehet, ne szűnjön meg, de ha mégis, az nem lesz nagy érvágás az autórajongóknak.

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Persze nekünk a balaton a Rivéra. Minusz a tengerparti sziklák, a kék tenger, a 20méteres luxus yachtok meg a finom porhomok.

    A 8C egy marketingforgás volt. De az Alfának volt egy sor legendás autója. Nem úgy különc ahogy írtad a Subarunál, hanem annyira remek hogy a konkurensek ezeket másolták a 60-as években (pl a BMW 1962-es 3200-assal és 1965ös 2000-essel).

    A Seat egy Polski fiat szintű cég volt, az Alfa múltjáról meg beszédes, hogy Enzo Ferrari Alfa ügyfél-versenyistállóként és tuningműhelyként kezdte.

    A Leon egy dianmikusabb ruhába öltöztett Golf V volt. De pl az Altea annyira meredeken igénytelen belső anyagokat kapott hogy muszáj volt valamit kitalálni. Más kifogást nem tudtak találni rá hogy mgevedd és ez jól is tükrözte az eladásokat.

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Nyilván több ponton sántít ez a “metafóra”, de így aposztrofálták a Seatot sokáig:

    [url]http://www.autoevolution.com/news/seat-isn-t-the-spanish-alfa-romeo-anymore-wants-to-win-family-buyers-with-suv-97857.html[/url]

    [url]http://europe.autonews.com/article/19990315/ANE/903150733/seat-bids-to-be-spanish-alfa[/url]

    Bár lehet, hogy ezek ilyen autós újságírói lelkendezések csupán. A Seat sosem gyártott sportkocsit, Grand Turismót. Olyat meg pláne nem, mint a 8C Competizione.

    Szerintem létező fogalom a “sportos egyterű”: az Altea abszolút ilyen volt. A Toledo meg egy csúfos bukás lett, lényegében szinte ugyanolyan kinézettel. Nem értem, mi okozta a fiaskóját. Azt szokták meg az emberek, hogy a Toledo egy szedán, és nem tudták elfogadni, hogy műfajt váltott és egyterű lett?

    Azért a rebadge-elésnél jóval több történt a Leon esetében – teljesen más célcsoportot szólított meg, mint a konzervatív Golf. Ez volt a fiatalos VW – nyilván csak a formatervekre gondolok, a technika a VW-étől nem különbözött. Csak a Skoda olyannyira felfutott, hogy a Seat mellett ma már szinte nincs ütőkártya. Nem gondolnám, hogy az Ateca színre lépésével bármi is változni fog, főleg, hogy a Skoda is ki fog jönni a Kodiakkal. Emlékszem az egyik TC-os Égéstér-adásra, hogy a srácok azt elemezték, hogy ha a Seat megszűnne, semmi emlékezetes modell nem maradna meg tőlük az emlékezetünkben. Ez valóban így van.

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Szerintem valamit tegyünk tisztába. Az Alfa remek kifinomult futóművekkel erős és dinamikus motorokkal, precíz közvetlen kormányzással valóban sportos modelleket készített. Ehhez jött a dicső múlt, a régi Giulia GTV-ket máig szívesen látják a korabeli 911-esek között is.

    A Seat licencelt Fiat volt, mint a Lada vagy a Polski Fiat, rebadgelt Fiatokkal. Majd jött a csónya válás ami bíróság előtt végezte (olvasd el a Seat Ronda történetét, ami egy gyenge utánzata a korabeli Fiatnak).

    A Seat sorsának felemelkedése leginkább Ignacio Lopezhez köthető. aki a GM majd a VW sztármenedzsere volt, amíg ki nem túrták.

    De akárhogy is a Seatok rebadgelt VW-k voltak semmivel sem voltak jobbak pláne sportosabbak. Sőt hamarosan eljött az egyterűek korszaka (altea / Leon). Ezeket csak azok gondolták sportosnak aki életükben nem vezettek Seatot és sportos autót (mondjuk 147-es Alfát vagy 1es BMW-t). erős motorral volt Skoda és VW is.

    A Seatnak gyakorlatilag Lopez távoztával nem volt (veveő ill piac)koncepciója. Az pedig eléggé beszédes volt hogy Piech közel 6 évig udvarolt Marchionénak az Alfáért. Mondjuk Piech és Silva távozásával, meg a VW botránnyal ez most nem aktuális.

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Mégis úgy épült be a köztudatba, mint “sportos márka”. A Fiat-korszak esetében én sem érzem az átütő erőt – bár a kocka-Ibizában volt Porsche-System rendszerű motor – viszont amikor eljött a legömbölyített Seat-ok korszaka, az érződött rajtuk, hogy ők akarnak lenni a “spanyol Alfa Romeo”. Jöttek a hangzatos reklámszlogenek, amik szintén ezt sugallták, mint az “auto emoción”.
    Tehát nem volt mindig sportos márka, de egy hosszabb időszak alatt igen, és ez elég volt ahhoz, hogy tudatosítsa ezt az emberekben. És ez most eltűnt. Olvastál már újabb Seat-okról cikkeket? Gyakran beszélnek “identitásvesztésről”. Viszont az eladási számok emelkedést mutatnak. Ki érti ezt?:)

    [url]http://www.vezess.hu/genfi-autoszalon/2016/03/06/skoda_/[/url]

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Hát nem tudom, kevés annyira kritikus cikket olvastam mint a Viggen esetében, az Autómotorban pl úgy megcincálták a Saabot mint kevés gyártót, leginkább a felelőtlen 230LE + FWD kombó miatt.

    Amúgy a Viggen nagyjából azt tudta mint a 2004-es S40 T5 AWD. Ami viszont egy 4WD-s hajtáslánncal többet tett az ellen hogy átvigye a teljesítményt az aszfaltra.

    Az a helyzet, hogy a németeknél is inkább a gyári karosszéria-kitek futottak, pár éve a Mercedes belga kampányának az E200 CDI AMG pack volt a zászlóvivője 🙂

    Ezt a Volvo is elsütötte, az R design csomaggal (meg a Lxus az F sport csomaggal, S line, M paket sorolhatnám), ami az R modellekre utalt (anélkül hogy ezek széles körben kijöttek volna 🙂 ).

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Öregurasnak valóban nem lehet nevezni a Civicet, de az szerintem elég egyértelmű, hogy az utóbbi 10 évben nagyon elhanyagolták a sportos vonalat a japánok. Itt főleg az alsó középkategóriára gondolok, ami engem érint.
    Kár érte. Most talán egy kicsit magukhoz térnek, de az egyik kedvencem a Toyota nagyon nem akar ebbe az irányba elmozdulni. Pl. Auris TS változatról még hírből sem hallott senki, bezzeg a hibridek nagyon mennek.
    Szerintem egy ilyen hatalmas autógyár ezt nem igazán engedhetné meg magának.

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    “…a Honda viszont a sportosságáról volt híres, amit szorgos munkával igyekeztek tönkretenni a japánok. Elég sok sikerrel.”

    A Seat helyzete is hasonló – a németek mára egy Spanyolországban gyártott VW-t csináltak belőle.

    Az UFO- és a jelenleg futó Civic szerintem alapverzióban is elég sportos, a kombi is – méltó a Honda nevéhez. Szerintem nem tönkretenni akarták a japánok a sportos megítélést, hanem egyszerűen a jobban jövedelmező irányokat vették célba – crossoverek. A Mitsubishi is sutba dobott több legendás típust, hogy a kassza még jobban csörögjön(rájuk is fér mostanság). Nincs mit tenni, ilyen ez a popszakma:)

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Ha a sportosságot nézzük, akkor a Saab sem igazán volt ilyen(hogy csak a svéd gyártókra szorítkozzunk), viszont ott egyből beugrik egy varázsszó: a Viggen:) A 9-3 Viggen nagyon ütős darab volt. A Volvónál nem igazán van/volt ilyen, ami nem baj – ilyen a márkaimázsa, ez egy igazi öltönyös autó.
    De a jövőben dolgozhatnának rajta jobban, mivel szinte az összes riválisnak van gyári sportrészlege: Audi – S, BMW – M, Mercedes – AMG, Jaguar – R, Lexus – F, Cadillac – V…
    Ezekhez képest a Polestar neve elég ismeretlenül cseng. Kéne a Volvónál is egy betű/betűkombináció, ami a sportos verzókat jelöli.
    Tudok azonban egy még kevésbé sportos, nagy múltú prémium-gyártót: a Lincoln:) Ott aztán soha semmi sportos modell nem volt, de remélem, majd lesz:)
    A Caddy viszont bődületes vaddisznókat is gyárt, a “V” utótagú változatokra gondolok, de igazi szuperautóik is voltak, mint az XLR vagy a Cien.

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Egyrészt a Polestar előtt is voltak erős és dinamikus volók. Viszont azzal az réveddel igen [b]nehéz lenne vitkazkozni [/b]hogy ezeket senki sem vette, meert tényleg így van :). Az S60 R éppúgy ritka fajta mint a T6 motor (pláne a V8), nem csak a csúcs M/AMG S modellek mellett is elenyészű a használt flotta de valóban konkunrens hathengeresek változatok mellett is. Ez szerintem [b]3 főbb okra[/b] vezethető vissza:
    1. valszeg a németek nagyobb és specializáltabb kínálattal bírtak, sem az elsőkerekékhajtás sem az AWD nem volt elég vonzó, amellett hogy az M3 és tsai erősebbek is, vagyis sokan inkább mást vettek ha sportos kocsi kellett.
    2. Maga volvo sem a sportosság quitesszenciája, ami nem feltétlenül rossz dolog, lehet attól még gyorsan menni velük, és az alapok (váltó, futómű, motor) trendben vannak.
    3. a Volvónak sok visszafogottabb mtoroja van ami lányegsen versenyképesebb abszolút értelemben is (pl a 2011-es D4 a legnyomatékosabb kétlityis, amelett hogy öthengeres), és bizony több mint dinamikus vezetést tesz lehetővé. Ez esetben ha volvót vett valaki akkor is inkább egy öthengeres dízellel vette-

    XC60asból van 10mp feletti modell is, és a számadatok alapáján a TS körbeautózza (persze ehhez hármat vissza kell kapcsolni 🙂 ), de azért lássuk be lehet hogy a korabeli magyar Corollákra nem ez a motor jellemző. Egy dízel 200 lovassal azért igen jól van motorizálva az a kocsi, hiába kéttonnás, kb azt a dinamikát hozza a régi lomha geartroniccal is, mint a TS. Az új D5 ZF 8 mp-en van százon, miközben azért 6 lityi alatt is elmegy. És ha válaszani kell a modern négyhengeres D5 dízel és a régebbi sorhat turbó között, nem ér meg egy mp-et és a szebb hangot a garantáltan 10 lityi felett fogyi és a súlyos büntetőadók…

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Így legyen ötösöm a lottón. 🙂

    Nem azt írtam, hogy nincs erős motorral ellátott autója a Volvónak.
    Egyértelmű, hogy az erős benzines turbó motorjai kemény menetdinamikával párosulnak, de azért nem ezeket lehet tömegével látni az utakon.
    Kimondottan tetszett az összkerekes 300 lovas S60R változat.
    Azt viszont kár vitatni, hogy a Volvóról nem a sportosság jut az ember eszébe. A Polestar is csak nemrég (kb.2-3 éve) adott hírt magáról. Biztos volt eddig is, de hallani nem igazán lehetett róla.
    Azt viszont nagyon jól írtad, hogy a Honda viszont a sportosságáról volt híres, amit szorgos munkával igyekeztek tönkretenni a japánok. Elég sok sikerrel.
    Mellesleg elég megmosolyogtató, amikor valaki egy dízel kb.180-200 lovas S60-sal akar keménykedni. Az XC60-ról nem is beszélve. Mentségükre legyen mondva, hogy nem tudták kivel kezdtek. 🙂

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    Tudjuk, te Ferrarikat eszel reggelire 🙂 Én egyszer egy egész sor Ferrarit előztem le. Kár hogy mind parkolt 🙂

    Azt sosem értettem, hogy mi a lótúróért is gondolja bárki pl a Hondáról hogy az egy sportos márka. Volt 2-3 sportos modelljük a történetük során. Volt egyszer 20 éve egy tényleg jól sikerült VTI motorjuk meg a márka története során 4 sportos modelljük (CRX II, NSX, S2000 és kis jóindulattal S800). Emellett jórészt eléggé unalmas autókat gyártottak, amelyek néha legalább eredetiek voltak.

    AZ S60 már bevezetésekor kapott egy olyan hajtásláncot amihez hasonlója egyben nem volt a Hondának. A volt Az S60 T6 alap 5.9 Mp-es gyorsulása pedig az egész Honda kínálat elé tette, Polestar csomag nélkül is.

  • 2017.10.28. at 07:20
    Permalink

    “A svédek tudják, hogy kell a versenyautóik fejlesztéseit utcára vinni.”

    Lehet, hogy tudják, de olyan ritkák az utcán mint a fehér holló. Ha az ember egy gyors autóra gondol, akkor a Volvo lesz az egyik utolsó.
    Mondjuk már találkoztam egy-két magát gyorsnak gondoló volvóssal, de csak kiröhögtették magukat.

Vélemény, hozzászólás?