Újabb morzsák az S-osztályos Mercedesről

Digitális műszerfal, masszázsfotel és plugin hibrid az S-osztályban

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az S-osztályról a végső lepel május 15-én hullik le, de folyamatosan szivárognak ki az infók. A legfrissebb morzsákon, rossz minőségben ugyan, de képet kaphatunk a limuzin utasteréről. Ennél is fontosabb, hogy a motorkínálatról is csiripeltek a madarak.


Miután a héten az első gyári fotón is feltűnt, a Mercedes zászlóshajójáról egy francia fórumon jelentek meg bizalmas képek, amelyeken Dieter Zetsche, a Daimler AG első számú vezetője próbálja ki a hosszított S-osztály kényelmét. Amint látható, az új limó felszereltsége és fényűző jellege alig marad el a búcsúzni kényszerült Maybach 57-esétől.
A műszerfal túl digitálisra sikerült, ha valóban ilyen lesz, akkor külön informatikai képzésben részesülnek majd a sofőrök, az idősebb ügyvezetők pedig biztos nem ülnek a volán mögé, inkább élvezik a masszázsfotel nyújtotta örömöket.
Hirdetés

A források a kocsi motorizáltságáról is beszéltek, ezeknek az információknak a valóságtartalmát nem tudtuk ellenőrizni. A W222-es kódjelű S-osztályt a korábbi hírekkel ellentétben nem májustól, hanem állítólag csak július 22-től lehet világszerte megrendelni. Kezdetben az ügyfelek 260 lovas 350 Bluetec dízelt, 330 lovas S 400 Hybridet és 440 lovas S 500-ast választhatnak. Később érkezhet az S 500-asnak egy 460 lovas, illetve egy 360 lovas plug-in hibrid változata. Az S 250 CDI négyhengeres belépőmodellről nem érkeztek hírek. Az S 63 AMG-t várhatóan 575 lovas 5,5 literes dupla turbós V8-as hajtja, az összkerekes S 63 AMG 4Matic modell mozgatásáról a motor 590 lóerőre felhúzott változata gondoskodhat. A csúcsragadozó S 65 AMG-t 650 lovas V8-as viheti.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?