Vajon AMG-ként is csak négy hengert kap az új GLC?

A Mercedes-AMG az új GLC-re is rátette a kezét, mutatjuk a legfrissebb kémfotókat!

A legfrissebb kémfotókon a Mercedes-AMG legújabb megemelt modelljének a belsejét is megmutatjuk, ráadásul a hajtásról is rengeteg újdonsággal szolgálhatunk. Íme a részletek a legsportosabb új GLC-ről!

A Mercedes-AMG C 63 nyomában érkezik a GLC SUV, ami hamarosan bemutatkozik. A közúti tesztek már zajlanak, így a kémfotósok már el is csípték az újdonságot Ausztriában, az Alpokban. Még így, álcafólia alatt is egyértelmű, hogy nincsenek radikális külső változások a már bemutatott Mercedes-Benz változatokhoz képest: a lökhárítók, a küszöbtoldatok és a hátsó légterelők különböznek. Elöl az AMG modellekre jellemző lökhárítót és Panamericana hűtőrácsot láthatunk, oldalt a hatalmas, egyedi AMG felnik és a méretes fékek különböztetik meg, míg hátul az oldalanként két, hatalmas kipufogónak kellett helyet biztosítani a lökhárítón.
Hirdetés
A beltérben a köznapibb GLC változatokhoz nagyon hasonló alapokkal találkozhatunk. Természetesen a digitalizáció és a kényelem oltárán áldoztak a sportosságból, hatalmas képernyőkkel és pihe-puha anyagokkal vették körbe a sofőrt és az utasokat a tervezők. Könnyedén feltűnhetnek viszont az AMG részletek is, mint például a kormány borítása és kialakítása, a kormányon található extra vezérlők és a látványos oldal- és combtámasszal szerelt ülések is. Nem csak plaketteket jelent viszont az AMG-csomag, a közös alapokra tekintettel jó eséllyel a Mercedes-AMG C 63 műszakisága érkezik majd a crossover változatba is. A gyártó is megerősítette, hogy 445 lóerős csúcsteljesítménnyel érdemes számolni a benzinmotort, ám azt még nem tudjuk, hogy milyen teljesítményadatokkal bír majd az ezt kiegészítő elektromos hajtás. Beleszámolva azt is, hogy az AMG mérnökei néhány év múlva valószínűleg emelni tervezik a modell teljesítményét, a tippünk szerint nagyjából 600 lóerősként fogják bemutatni végül.

Azt is megtudtuk, hogy az említett erőforrás lökettérfogat tekintetében mindösszesen 2,0 literes, négyhengeres lesz.

Mindezt alapárasan egy 9 sebességes automata váltóval párosítják a németek. Várhatóan még idén lehull a lepel a teljes külsőről, az első példányokat viszont már biztosan nem kapják meg idén még a leggyorsabb megrendelők sem.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?