Vajon költsünk-e az extrákra? Az alap Captur szerint nem érdemes
Az alapverziónál tényleg nem kell több! Renault Captur TCe 100 Zen teszt
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A fullextrás, csúcsmotoros Renault Captur után az alapváltozatot is megkaptuk egy tesztre. Meglepően jó volt ez is!
Alapverziójával, króm díszek nélkül is mutatós az új Renault Captur. A kéttónusú fényezés most 1 forintos extra, az alufelnikért komolyabb összeg, 100 ezer forint fizetendő
Nem terepjáró, összkerékhajtás egyetlen verzióhoz sincs, ahol egy Dacia Duster vígan elmegy, ott ezzel lépésben kell óvatoskodni
Az alapáras kijelző is színes, jó felbontású, az anyagok igényesek, az ülések kényelmesek
A kisautók körében, hiszen a Captur egy kisautó alapú crossover - a Clio alapjain -, meglepően jó a helykínálat
Négy elektromos ablak, elektromos tükrök, kijelzős műszerblokk és két USB alapáron
az 1,0 literes, háromhengeres, de mindenképp turbós, azaz kellően erős és nyomatékos alapmotor sem az az igazi bázis, hanem a már teljesen kielégítő verzió.
Alapesetben 422 literes, a hátsó ülés előretolásával 536 literes, jól pakolható a csomagtér (A fotó Eneos termékmegjelenítést tartalmaz)
Az alapmotornál kissé mosolyogtató az indításkor végigfutó sebesség- és fordulatszámmérő, de ilyenkor legalább elmegy 200 fölé is mutató
Alapból megkapjuk a fényérzékelős, ráadásul jó fényerejű, LED lámpát, ahogyan az Apple CarPlay funkciós kijelzőt is
A C-alakú menetfény feláras ugyan, de mutatós
A Renault-nál megszokott, hogy már az alapverzió is nagyon élhető. Így van ez a Megane vagy a Clio esetén is