Vénségére még frissül egyet a Fiat Punto

Fiat Punto facelift egy kis krómmal

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Búcsúzóul kap még egy kis plasztikát a Fiat Punto. Szerinted hogy sikerült a szépészetinek szánt beavatkozás?


Ha minden igaz, meg vannak számlálva a napjai/évei a Fiat Puntónak. Úgy tudni, 2016-ban 500 Plus néven jön az utódja, s eltűnik a Punto név. Addig is azonban még frissül egyet az olasz kisautó lassan 10 esztendős harmadik generációja, de vélhetően kizárólag a külsejét érinti a változtatás. Hogy szebb lesz-e, vitatható - az első képek tanúsága alapján mindenesetre króm vagy krómszerű dekor díszíti a hátracsúszott lámpás, átdolgozott hűtőmaszkos és lökhárítós frontrészt. Érdekes egy arc, na.
Hirdetés
Hátul a krómozáson túl a lámpa tűnik másnak, s a Punto felirat elköltözött az embléma alól. A műszerfalon nem látni igazából semmi újat. A Motoroids.com értesülései szerint a motorpaletta is marad a régi.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 06:15
    Permalink

    Fúj de undorító eleje van! Kia és citroen keveréke.Valami ocsmány nagyon.Remélem nem fogunk sokat a hazai utakon látni ilyet. Én szeretem a fiatokat de azért mindennek van határa.

  • 2017.10.29. at 06:15
    Permalink

    A Grande Punto formája a 2006-os bemutatkozáskor szép volt. Harmonikus, vagány, csicsa-mentes.

    Szerintem minden módosítás, ami utána jött (Evo és társai), csak rontott a helyzeten.
    Ez a legutóbbi facelift valami Fiesta-Nissan Micra utánérzést ad elölről, hátul pedig kissé erőltetett lett az alsó új elem. A többi gyakorlatilag változatlan.

  • 2017.10.29. at 06:15
    Permalink

    Atyaég! Remélem ez csak az indiai piacra szánt verzió!? Ez többszörösen merénylet a jó ízlés ellen. Akkor inkább maradjon itt Európában a jelenlegi változat, ha már olyan fatökű Sergio Marchionne hogy nem képes a legendás nevet tovább vinni és erőlteti az 500-as változatait. Lehet hogy Magyarországon kívül pörögnek a modell eladásai, de mi árérzékeny piac vagyunk.

Vélemény, hozzászólás?