Viszlát három ajtó, viszlát csodás szívómotor!

Álca nélkül az új Renault Clio RS

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hol másutt, mint a Nürburgringen kapták lencsevégre a negyedik generációs Clio RenaultSport változatát. Premier Párizsban.


"Szemgolyót megzavaró álcafóliával" láttuk már a negyedik generációs Renault Clio RS, azaz RenaultSport változatát, s jó három hónapja meg is írtuk, hogy a szeptember végi Párizsi Autószalonon fog bemutatkozni a Peugeot 208 GTI révén komolynak tűnő francia riválist kapó kis hot hatch etalon. Mert - zseniális futóművével, kormányzásával, váltójával és fékével - kategóriájában eddig legalábbis etalonnak számított a Clio RS, az biztos.
Hirdetés
Az új modell bezzeg nem három-, hanem ("rejtett" hátsó kilincsesen) ötajtós, motorja meg nem kétliteres, parádés, 7000-es percenkénti fordulat fölé hajszolható, üvöltő-szívó, hanem 1,6 literes turbós lesz hasonló, 200 lóerő körüli teljesítménnyel. EDC kétkuplungos automata váltóval is. Nyilván jóval takarékosabban és környezetkímélőbben, mert az is vitathatatlan, hogy a nyugdíjazott erőforrás 100 km-enként lazán bekapta a maga inkább 12-13, mint 9-10 liter üzemanyagát... Méret-, tömeg és teljesítményadatok, belső fotók később, talán még a párizsi premier előtt.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?