DODGE Caliber 2.0 CRD SXT 2008 - 33 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2008
Típus
DODGE Caliber 2.0 CRD SXT
Felszereltség
Dohányzó csomag; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Kartámla elöl; Kormányoszlop: állítható magasságú; Könnyűfém keréktárcsák: 17'; Központizár; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök elektromosan behajthatók; Lábszőnyeggarnitúra; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-CD lejátszó; Rádió-előkészítés [4 hangszóró]; Riasztóberendezés; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: 1/3-2/3 arányban osztott; Ülések: állítható magasságú vezetőülés; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
33 000 km
Vezetett km
33 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Kívülről nézve, masszív, férfias jelenség, amit a bunkerszerűen erős karosszéria igazol is - úthibákon, rossz úton egyetlen hang vagy nyisszanás sem hallatszik. A kormány egyáltalán nincs túlszervósítva alaposan rácáfol a sztereotípiákra, én kifejezetten a határozott erővel működő kormányművet szeretem, az elvárásaimnak teljes mértékben megfelel. A legkellemesebb csalódás a futómű, ami egyenértékű az európai konkurenciával, kanyargós úton is könnyen tartható a tempó a személyautókkal is. Hetente kétszer vezetek szerpentines útvonalon, ezen a szakaszon az elmúlt két évben talán ketten előztek meg. A magas üléspozíció és a masszív építés, valamint az úthibákat elnyelő futómű miatt az utazási komfort kimagasló - ideális utazóautó. Az ülések kényelmesek, a váltó és a kormány pozíciója nagyon jó, a kormány fogása, tapintása prémiumos. A beltér - beige színben - otthonos, barátságos - a kárpitok finomak. Szürke beltérrel sokkal kevésbé mutatós. A felhasznált anyagok tapintása azokon a helyeken, amelyeket gyakran megérintünk jó, a többi helyen kopogós, kemény - én mondjuk ritkán kopogtatom a műanyagokat : ), A váltókulissza gumiszoknyája kritikán aluli tapintású. A motor nagyon, dinamikus rugalmas és takarékos. A VW eredetű erőforrás rugalmasabbnak tűnik, mint a családban korábban megfordult Passatban tűnt - talán más a váltó kiosztása, a váltó pontos, kellemes partner. Meglepődve tapasztalom, hogy a khaki metál színű, 17"-os magnézium hatású gyári könnyűfém felnivel felszerelt autómat gyakran körbejárják, ismeretlenek megszólítanak és érdeklődnek iránta. A forgalomban inkább szimpátiát vált ki , mint ellenérzést. A márka hátterével eddig meg vagyok elégedve, az ár / érték arány kiváló. Szomorú hír, hogy a márka forgalmazását nem folytatják Európában - ez nyilván a használtkénti eladást negatívan befolyásolja, annak ellenére, hogy a JEEP hálózat az alkatrész és szervízellátást biztosítja a jövőben is. Szívesen cseréltem volna az autómat a következő generációs Caliberre, főleg ha a dieselt is lehetne összkerékhajtással is rendelni - valamint bíztam volna abban is, hogy a csomagtartó nagyobb lesz az új modellnél. Javítás : 1 db vákumszelep (garancia) Fpogyasztás : 40 % város 30 % országút 30% autópálya : 7 l

Használó

Születési éve
1971
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7.5 l
Fogyasztás országúton
6 l
Vegyes fogyasztás
7.5 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
1 alkalom
Meghibásodás leírása
Egy vákumszelep csere gyorsan, garanciában megoldották.
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

2 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Opel Ampera-e: 754,9 km egy feltöltéssel

5 órája – Autósvilág hírei

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította, hogy akár belsőégésű társaihoz hasonló távolságot is meg lehet vele tenni egy feltöltéssel.


Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Bugatti Chiron: 0-400-0 km/h a gyakorlatban Videó

8 órája – Autósvilág hírei

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás sebességig az 1500 lóerős Bugatti Chironnal. Videón mutatjuk az egyik sprintet.


Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt

Használtautó.hu

DODGE CALIBER 2.0 CRD SXT

DODGE CALIBER 2.0 CRD SXT

Ár: 1.548.888 Ft

Évjárat: 2007 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

DODGE CALIBER

DODGE CALIBER

Ár: 1.880.000 Ft

Évjárat: 2010 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

DODGE CALIBER 2.0 CRD SXT Gyári fény! Szervizelt!

DODGE CALIBER 2.0 CRD...

Ár: 1.479.000 Ft

Évjárat: 2006 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

DODGE CALIBER 2.0 SXT DOHC - bemutató autó

DODGE CALIBER 2.0 SXT...

Ár: 3.890.000 Ft

Évjárat: 2013 / 6

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

DODGE CALIBER 1.8 SXT

DODGE CALIBER 1.8 SXT

Ár: 1.715.000 Ft

Évjárat: 2007 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó